  • Data: 2012-03-09 13:17:29
    Temat: Re: Ile warte jest życie
    Od: Arek <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-03-09 12:46, Cavallino pisze:

    > Bo w taki właśnie celu stosowałeś ten przykład.

    > Za to wszyscy mają pensum 18 h.
    > Zresztą jak tak dużo czasu im zajmują zajęcia pozaklasowe, to może z ich
    > wydajnością jest coś nie tak?
    > Ktoś to w ogóle mierzy?
    > Względnie sprawdza jakie wyniki osiągają uczniowie uczeni przez danego
    > nauczyciela?

    Moja żona jakiś czas pracowała w szkole. Wyglądało tak ja wracam z pracy
    mam czas wolny. Ona wracała z pracy wcale nie wcześniej, bo co chwile
    rady nauczycieli, rozmaite dyżury, jednym słowem mnóstwo dodatkowych
    zajęć pozalekcyjnych. I zabiera się za robotę. Sprawdzanie klasówek,
    przygotowanie materiałów do lekcji. Oczywiście drukowanie dodatkowych
    materiałów na domowej drukarce, bo szkoła nie ma papieru itp.

    > Nie musisz odpowiadać, pytanie było retoryczne - karta nauczyciela nie
    > pozwala na gonienie do roboty.

    Widzisz Cavallinio ty przez większość czasu pierdolisz farmazony na
    usenecie. I jeszcze masz czelność oceniać czyjąś wydajność. Walnij
    PLONK'a sam sobie, zwróć państwu za swoją edukację i wyjedź z tego kraju
    i bądź w końcu szczęśliwy.

    Oczywiście, że tego nie zrobisz bo jesteś zwykłym społecznym
    szkodnikiem, który specjalizuje się w negatywnym ocenianiu innych,
    zwłaszcza tych o których nic nie wiesz.

    A.