  • Data: 2012-03-10 11:24:55
    Temat: Re: Ile warte jest życie
    Od: to <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    begin Arek

    > Jaka demagogia

    Taka, że ja o idiotycznych kryteriach zaliczania przedmiotów, a Ty coś
    bredzisz o braku szkół w Afryce, jakby brak szkół był jedyną alternatywą
    dla idiotyzmu w tychże.

    > Młodzi gniewni kapitaliści:), przestań oglądać Korwina na jutube to
    > będziesz bardziej wyluzowany. Zauważ, że jego teorii nikt nigdzie nie
    > stosuje. Nawet te kraje, które dobrze się rozwijają.

    Mam w dupie JKM i jego teoria, o czym wielokrotnie pisałem. Po raz
    kolejny próbujesz sprowadzać normalne, rozsądne wypowiedzi do absurdu, bo
    nie wiesz, jak sensownie zripostować.

    > Wygląda na to, że nie. Ja skończyłem państwową i nie ma takich problemów
    > jak Ty.

    Najwyraźniej tylko wydaje Ci się, że nie pasowałeś do średniej.

    > LOL. To chyba podsumowuje wszystko. Olimpiady są durne bo ja w nich nie
    > miałbym szans, nauczyciele są durni bo wstawiają pały:) T

    Kolejny raz rozumowanie proste jak budowa cepa -- jak ktoś w czymś nie
    bierze udziału to dlatego, że by nie miał szans. W mojej podstawówce
    zadania z tzw. "olimpiad" rozwiązywało się na lekcjach i był to mniej
    więcej poziom normalnych sprawdzianów. Nie uczestniczyłem, bo po co? Nic
    by mi to nie dało. Już wtedy wiedziałem, że w przyszłości nikogo nie
    będzie obchodziło, że w podstawówce uczestniczyłem w tej czy innej
    olimpiadzie albo miałem taką czy inną ocenę z jakiegoś przedmiotu. A i
    tak zazwyczaj miałem świadectwa z wyróżnienie, a na studiach stypendia.
    Tego właśnie Wasze środowisko mentalnie nie jest w stanie pojąć -- że
    ktoś może mieć możliwości intelektualne znacznie powyżej przeciętnej i
    jednocześnie nie mieć ochoty wykorzystywać ich akurat w szkole, a szkołę
    chce po prostu zaliczyć.