  • Data: 2012-03-09 16:51:17
    Temat: Re: Ile warte jest życie
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-03-09 13:43, Cavallino pisze:

    > To przeciwko czemu w mojej wypowiedzi protestowałeś?
    > Bo się zgadzamy widzę co do większości.

    Protestuje przeciwko ogolnemu traktowaniu problemu i dlatego podalem
    przypadki szczegolne.
    Protestowalem przeciwko gloszeniu teorii o 18h/tydzien etc i wykazalem,
    ze to nie zawsze jest prawda.
    I nie przyrownywalbym rowniez systemu oswiaty do gospodarki rynkowej. Ja
    ciagle stoje na stanowisku, ze edukacja/oswiata to inwestycja w przyszlosc.

    A co do zwiazkow zawodowych. Tak, jestem za likwidacja bo sluza tylko
    dzialaczom, a swiateczne mydelko kazdy moze sobie kupic sam.

    --
    jarek