  • Data: 2012-03-09 14:00:18
    Temat: Re: Ile warte jest życie
    Od: Arek <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Teraz Twoja małżonka zarabia 23zł/h. Jakby pracowała na pełny etat
    > zarobiłaby 160x23=3680 netto, czyli 5600zł brutto, co przy średniej
    > krajowej w okolicach 3800zł kiepską pensją nie jest.

    To nie do końca tak działa, pensja jest praktycznie stała niezależnie
    ile godzin robisz. Moja żona jak kiedyś pracowała w szkole, to bardzo
    często zdarzało jej się wyrobić ponad etat. Czasem dyrektor dał 100
    dodatku, co jest kpiną samą w sobie. Zarobienie w tej szkole 2000 na
    rękę to był wyczyn zarezerwowany dla nauczycieli (bo nauczycielki
    ustawowo dostają mniejszą pensję) z ok 20 letnim stażem.

    A mowa o renomowanej szkole w centrum stolicy.

    A.