  • Data: 2012-03-10 11:33:17
    Temat: Re: Ile warte jest życie
    Od: to <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    begin Arek

    > Szkoła prywatna rządzi się innymi prawami. Mieszanie tych dwóch
    > zagadnień jest kolejnym argumentem za tym, że kompletnie nie wiesz o
    > czym piszesz.

    Wtedy się nie rządziła innymi prawami, podstawową różnicą był mniejszy
    odsetek niekompetentnych pojebów w kadrze (ale mimo wszystko i tak
    wysoki).

    > Litości, dzisiaj każdy kończy uczelnie wyższą bez najmniejszego
    > problemu, zwłaszcza te mało popularne.

    Tak, każdy kończy dwie jednocześnie prowadząc firmę i otrzymując tam
    stypendia naukowe. Oczywiście. Dziwne, że połowa roku o tym nie wiedziała
    i nie skończyła, chociaż oprócz nauki nie zajmowała się już niczym (ew.
    chlaniem, jak typowy polski student).

    > Skąd tyle o nich wiesz skoro nie uczyłeś się w szkole publicznej. Motasz
    > się straszliwie.

    Napisałem ze dwa razy. Jakieś kłopoty z czytaniem?

    > Kieruj pretensje do swoich rodziców, że zapisali cię do kiepskiej szkoły
    > prywatnej albo do siebie, że nie chciało Ci się uczyć i musieli Cię
    > zabrać z publicznej.

    Nikt mnie nie zabrał z publicznej ani nie zapisał do kiepskiej prywatnej.
    Dyskutujesz ze mną, czy ze swoimi projekcjami? W tym drugim przypadku
    sugeruję raczej konsultację psychiatryczną, a nie usenetowanie.

    > Ja inaczej pamiętam swoich nauczycieli, podobnie
    > liczni znajomi.

    Średniakom zwykle szkoła się podoba, bo szkoła jest zaprojektowana
    właśnie dla średniaków.