  • Data: 2012-03-10 11:27:37
    Temat: Re: Ile warte jest życie
    Od: to <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    begin Arek

    > Musieli Ci strasznie zaniżać tę punktację, skoro rodzice musieli zabrać
    > Cię z publicznej do prywatnej abyś mógł to jakoś skończyć.

    Nikt mnie znikąd nie zabierał i nie miałem problemu ze skończeniem
    czegokolwiek. Tzn. prawie miałem, bo ta banda pojebów robiła mi problemy
    z dopuszczeniem do matury (z powodów wyssanych z dupy), na szczęście im
    się nie udało i oczywiście zdałem ją z wynikami bardzo dobrymi.

    > Zresztą wiadomo po co są drogie prywatne szkoły z niskim poziomem
    > nauczania, aby głąby których stać mogli skończyć podstawówkę.

    Tak, tak. :D I po tej podstawówce "z niskim poziomem", którą raczej
    olewałem, dostałem się bez problemu na podstawową listę w LO z
    kilkunastoma osobami na jedno miejsce, nie przygotowując się nijak
    dodatkowo do egzaminu.