  • Data: 2012-03-09 12:49:26
    Temat: Re: Ile warte jest życie
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:jjcplb$dkf$...@i...gazeta.pl...

    > Klasowek nie sprawdza, ale czy nie ma jakis kart ocen ucznia do
    > wypelnienia, protokolow postepow, wynikow sprawdzianow - to nie wiem.

    > http://www.se.pl/wydarzenia/kraj/gus-nowa-srednia-kr
    ajowa-wynosi-4000-z-kto-tyle-zarabia_223127.html

    > Ale weryfikowal SE nie bede.

    I słusznie, a przede wszystkim to jest płaca brutto.

    > Zalezy od punktu siedzenia.

    Nie, różnica pozostaje zawsze.

    >Czasem co z tego ze pracujesz srednio 6h dziennie, jesli na nowy samochod
    >nie zarobisz, nawet jesli to ma byc najtansza kia :-)

    Ale czyj to problem co robisz z pozostałymi 18 h dziennie?
    Nikt Ci nie zabrania dorabiać.
    Myślisz, że np. ktoś prowadzący własną firmę po 6 h idzie do domu i to
    dlatego ma więcej?