  • Data: 2012-03-09 12:08:43
    Temat: Re: Ile warte jest życie
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Hłe, hłe, demagogia na całego....
    >Wuefista na ten przykład też poprawia codziennie sprawdziany przez 3
    >h i przygotowuje się do lekcji przez godzinę?

    Co do wuefisty to nie wiem, ale inni nauczyciele maja obecnie kupe
    papierkowej roboty.
    I dwa razy wiecej, jak sie chca "rozwijac", zdobywac kolejne stopnie,
    wiecej zarabiac ... a potem gmina tylko czycha zeby ich zwolnic i
    zatrudnic mlodego praktykanta. Bo gmina ma w ... glebokim powazaniu
    stopien nauczyciela i rzekoma jakosc nauczania, natomiast chetnie
    zaplaci mniejsze pensje.

    >Całkiem nieźle, myślałem że mniej zarabiają.

    Czasy sie troche zmienily i trudno znalezc pracownika za mniej :-)

    >Przy półetatowej pracy do której nie potrzeba szczególnych
    >predyspozycji i z której nie można praktycznie człowieka zwolnić -
    >zupełnie nieźle.
    >Maszyniści pewnie by brali taką kasę w ciemno.....

    No nie wiem, bo z roznych zrodel slychac jakby podobne zarobki.

    J.