  • Data: 2012-03-09 11:55:38
    Temat: Re: Ile warte jest życie
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jarek Pudelko" <j...@b...ceti.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:

    > 1. pensum 18h tygodniowo x 4tygodnie = 72h
    > 2. tzw. dziewietnastka i dwudziestka tygodniowo x 4 tygodnie = 8h
    > 3. uczciwie policzona za styczen praca wpisana do zeszytu:
    >
    > 2 x dyskoteka = 8h
    > 1 x konferencja = 4h
    > 1 x zebranie z rodzicami 1h
    > 1 x dzien otwarty 1h
    > poprawianie prac dzieci: 3h w szkole, 3h w domu - jestem swiadkiem
    > przygotowywanie do lekcji 1h dziennie x 5 dni x 4 tygodnie = 20h

    Hłe, hłe, demagogia na całego....

    Wuefista na ten przykład też poprawia codziennie sprawdziany przez 3 h i
    przygotowuje się do lekcji przez godzinę?

    Już nie wspominając o tym, że zebrania rodziców są ze 4 razy w roku,
    dyskoteki i inne wyjścia POZA czasem lekcyjnym też ze 2 razy w roku..

    > Z powyzszego wychodzi:
    >
    > 72 + 8 + 8 + 4 + 1 + 1 + 3 + 3 + 20 = 120h w styczniu.

    No właśnie.
    Norma na 3 tygodnie normalnej pracy.
    Od tego trzeba odjąć urlop dwa razy dłuższy niż normalnie, niech będzie że
    ze 20 h miesięcznie i wychodzi pół etatu płatne jak za cały.
    Przy czym duża część nauczycieli nawet tego nie wyrobi.

    > Ale idac dalej, akurat pita jej mam przed soba :) dochod netto/12mc ok.
    > 1900zl/mc - pasuje? Za duzo?

    Całkiem nieźle, myślałem że mniej zarabiają.

    > To lecimy za godziny w takim razie...
    >
    > Usrednijmy wg. powyzszego, ze 110h/mc * 9mc (12mc - ferie, swieta, i 2mc
    > wakacji) daje nam 990h w ciagu roku. 1900zl/mc * 12mc / 99h = 23zl/h
    >
    > Normalnie taka kasa, ze szok... cale 23zl/h

    Przy półetatowej pracy do której nie potrzeba szczególnych predyspozycji i z
    której nie można praktycznie człowieka zwolnić - zupełnie nieźle.
    Maszyniści pewnie by brali taką kasę w ciemno.....