eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyI niech ktoś mi powie, że francuzy mają delikatne zawieszenie! › Re: I niech ktoś mi powie, że francuzy mają delikatne zawieszenie!
  • Data: 2011-12-14 17:11:08
    Temat: Re: I niech ktoś mi powie, że francuzy mają delikatne zawieszenie!
    Od: krzyniem <"kn[usunto]"@post.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-12-14 16:32, r...@k...pl pisze:

    > Skoro tylko jedna opona strzeliła, to to nawet nie było porządne najechanie...
    >
    > Aby mówić o jakimś sensownym teście zawieszenia, to przynajmniej na feldze
    > musiałby zostać jakiś ślad (nie mówiąc już o jej pogięciu).
    >
    > A tak... widać francuzy mają kiepskie zamki w schowkach ;p.

    Ślad na feldze został. Ale nie pękła i jest prosta. Krawężnik był
    naprawdę wysoki, myślę że w dużej mierze uratowało mnie to, że tak od
    połowy wysokości był skośny. Mimo wszystko oglądałem podwozie i jest
    naprawdę z głową zaprojektowane - nic, co się w takich przypadkach
    zazwyczaj urywa - tu nie wystaje.
    To nie mój pierwszy samochód i nie pierwszy krawężnik. Doświadczenia z
    Seata Ibizy i Golfa III pozwalają mi stwierdzić, że nie jest prawdą, iż
    Francuskie auta nie nadają się na nasze drogi :)

    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!