eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyI niech ktoś mi powie, że francuzy mają delikatne zawieszenie!Re: I niech ktoś mi powie, że francuzy mają delikatne zawieszenie!
  • Data: 2011-12-16 13:48:33
    Temat: Re: I niech ktoś mi powie, że francuzy mają delikatne zawieszenie!
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-12-14 14:33, krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz] pisze:

    > Szkody spodziewane: urwany przedni zderzak, rozwalone wszystkie opony i felgi,
    rozpieprzone zawieszenie, rozwalona miska olejowa, może i blok silnika, wyrwane
    poduszki silnika, pocharatane podwozie, urwany wydech.
    > Szkody rzeczywiste - rozwalona lewa przednia opona.

    I nawet felgi całe? No, to tylko ci się wydawało, że "pierdut" było solidne.

    Ja wjechałem w krawężnik tak, że fabryczna felga (która wytrzymała 15 lat bez
    prostowania,
    czyli raczej solidna) nieźle zawinęła się. A zawieszenie - spoko. Nawet zbieżność w
    normie.
    I to może już świadczyć o pewnej solidności :)