-
X-Received: by 10.157.51.45 with SMTP id f42mr502639otc.12.1471607290172; Fri, 19 Aug
2016 04:48:10 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.157.51.45 with SMTP id f42mr502639otc.12.1471607290172; Fri, 19 Aug
2016 04:48:10 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!usenet.blueworldhosting.c
om!feeder01.blueworldhosting.com!peer02.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-
media.com!feed-me.highwinds-media.com!c52no9652535qte.1!news-out.google.com!d13
0ni40078ith.0!nntp.google.com!f6no11205957ith.0!postnews.google.com!glegroupsg2
000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Fri, 19 Aug 2016 04:48:09 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <9...@4...com>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=217.115.65.19;
posting-account=jnRHMAoAAACB5EawItMhNTZMy_yOF2XE
NNTP-Posting-Host: 217.115.65.19
References: <0...@g...com>
<noub2n$num$1@node2.news.atman.pl>
<3...@g...com>
<novd7m$ord$2@node2.news.atman.pl>
<3...@g...com>
<np1r4r$32n$2@node2.news.atman.pl>
<f...@g...com>
<np4g2e$v0v$2@node1.news.atman.pl>
<g...@4...net>
<57b6bf27$0$662$65785112@news.neostrada.pl>
<9...@4...com>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <0...@g...com>
Subject: Re: I co mi po autostradzie - wyprzedzanie tirów
From: s...@g...com
Injection-Date: Fri, 19 Aug 2016 11:48:10 +0000
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Received-Bytes: 2570
X-Received-Body-CRC: 2894261660
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2587257
[ ukryj nagłówki ]W dniu piątek, 19 sierpnia 2016 12:23:01 UTC+2 użytkownik r...@k...pl napisał:
> Fri, 19 Aug 2016 10:11:09 +0200, w <57b6bf27$0$662$65785112@news.neostrada.pl>,
> Miroo <b...@b...brak.i.juz> napisał(-a):
>
> > A jaki dystans? Bo czasami widzę oszczędnych spryciarzy jadących sobie
> > dosłownie 1-1.5m za tirem. I to zarówno w osobówkach jak i dostawczakach.
> > W takim przypadku na pewno trudniej (czyt. nie da się) uniknąć
> > ewentualnego wjechania w zad, ale z drugiej strony uderzenie będzie dużo
> > bezpieczniejsze, niż w przypadku dystansu np 20m.
>
> Wiesz jaką drogę hamowania mają TIR-y?
> Wyhamujesz bez problemu, o ile cały czas patrzysz na jego stopy :)
Jest inny feler. Jak on coś ominie (deska, bieżnik z opony, wrak innego samochodu) to
ty już nie koniecznie.
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=