eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyHolowanie elektryka › Re: Holowanie elektryka
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.ppp-94-64-80-1
    54.home.otenet.gr!not-for-mail
    From: Cavallino <C...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Holowanie elektryka
    Date: Mon, 17 Aug 2020 07:48:27 +0300
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <rhd26r$igl$1$Cav@news.chmurka.net>
    References: <5f343baa$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
    <rh1ert$chh$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5f344d8c$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <rh2ect$tth$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5f358c05$0$540$65785112@news.neostrada.pl>
    <rh4427$sc4$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5f35981e$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    <rh5270$d66$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5f360ea0$0$544$65785112@news.neostrada.pl>
    <rh54uv$eha$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5f362e26$0$554$65785112@news.neostrada.pl>
    <9944388687$20200814085531@squadack.com>
    <5f3639c8$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <rh5obd$ok0$3$Cav@news.chmurka.net>
    <5f3698a9$0$540$65785112@news.neostrada.pl>
    <rh67dj$hs$10$Cav@news.chmurka.net>
    <5f36a5df$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    <rh6909$223$2$horizn@news.chmurka.net>
    <rh6n05$a1k$3$Cav@news.chmurka.net>
    <rh8daf$5cc$1$m4rkiz@news.chmurka.net>
    <rh9auj$jfu$2$Cav@news.chmurka.net>
    <rhc656$3ee$1$m4rkiz@news.chmurka.net>
    NNTP-Posting-Host: ppp-94-64-80-154.home.otenet.gr
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Mon, 17 Aug 2020 04:48:27 +0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="Cav";
    posting-host="ppp-94-64-80-154.home.otenet.gr:94.64.80.154";
    logging-data="18965";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:68.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/68.11.0
    In-Reply-To: <rhc656$3ee$1$m4rkiz@news.chmurka.net>
    X-Antivirus: Avast (VPS 200816-4, 16.08.2020), Outbound message
    Content-Language: pl
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2682705
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 16-08-2020 o 23:48, m4rkiz pisze:
    > On 2020-08-15 20:53, Cavallino wrote:
    >>> różnica jest taka ze spaliniaka doładujesz w 5 minut w dowolnym
    >>> momencie
    >>
    >> No właśnie nie bardzo, jak nie dojedziesz do stacji na tej rezerwie, to
    >> nadal masz problem.
    >
    > problem który rozwiązuje się w max godzinę

    Assistance do elektryka przyjeżdża w tym samym czasie, transport też nie
    trwa dłużej.

    >
    >> Który w identyczny sposób rozwiązuje assistance.
    >
    > w przypadku spalinowca dowiozą paliwo i jedziesz dalej, w przypadku
    > elektryka tracisz pół dnia

    Na przewiezienie 20-50 km?
    Raptem dodatkowe pół godziny max.
    Względnie jak Ci się już ten prąd kończy, to wpychasz samochód do
    dowolnej posesji w pobliżu i prosisz właściciela o wtyczkę - nie musisz
    czekać na assistance.

    >
    >> , kiedy tylko sobie życzysz podczas jego 450-800 kilometrów
    >>> typowego zasięgu - chyba że z premedytacją zaplanujesz trasę tak żeby
    >>> ominąć każdą stację
    >> To samo dotyczy elektryka.
    >
    > na dzień dzisiejszy zrobienie trasy 500km i ominięcie każdej stacji
    > paliw jest w praktyce niemożliwe
    >
    > w przypadku elektryków jest to banalnie łatwe

    Zależy w jakiej odległości chciałbyś ładowarki omijać.
    Ale zakładając że przynajmniej kilka km, to jest trudniejsze niż Ci się
    wydaje.

    >
    >>> a jak ci bardzo zależy to wsadzisz do bagażnika dodatkowe 300 km zasięgu
    >>> wydając 10 zeta na kanister
    >>
    >> Agregat do bagażnika też możesz włożyć, na tej samej zasadzie.
    >
    > tylko wlewając paliwo z bagażnika mam auto w pełni gotowe na następne
    > 300 kilometrów w dwie minuty, w przypadku sporego agregatu za dwie
    > godziny będę miał z 50km zasięgu

    Przez dwie godziny, to zdążysz doładować na najbliższej szybkiej
    ładowarce baterię do pełna.


    >
    >>> podobną elastyczność w przypadku elektryka zapewnia tylko przyczepka z
    >>> agregatem
    >> Ale nie każdy jej potrzebuje jak tlenu na co dzień.
    >> A na 1 wypad w roku, istnieją wypożyczalnie.
    >
    > Oczywiście, ja tylko piszę że na dzień dzisiejszy elektryk nie jest
    > alternatywą dla spalinowca poza miastem dla typowego przedstawiciela
    > 'klasy średniej'

    Wręcz przeciwnie.
    Jedyny problem jaki można mieć to opór psychiczny.

    Zakładam że przedstawiciel handlowy z własną firmą, to nie klasa
    średnia, bo jemu faktycznie się nie nada.
    Dla kogoś kto 500 km przejeżdża raz na rok, czy raz na miesiąc - nie ma
    żadnego problemu.

    Zresztą - mam do zrobienia trasę Poznań-Słupsk-Puck-Poznań za dwa dni.
    Czyli ekstremalnie słaba miejscówka jeśli chodzi o ładowarki, bo akurat
    między Poznaniem i środkowym Pomorzem jest jeszcze biała plama.
    Dam Ci znać ile razy musiałem użyć agregatu, albo assistance. ;-)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: