eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmHTC Wizard - wideo test zgrabnego Czarodzieja za 200-300złRe: HTC Wizard - wideo test zgrabnego Czarodzieja za 200-300zł
    From: Jan Strybyszewski <k...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: HTC Wizard - wideo test zgrabnego Czarodzieja za 200-300zł
    Date: Mon, 21 Sep 2009 13:10:28 +0200

    Nex@pl pisze:

    > Hm, nie wiem skąd ta teoria, miałem wizarda, potem m5000 a teraz hermesa
    > i jak bateria mi pada to bynajmniej niczego nie gubię, czy nie rozumiem
    > może o co chodzi? :)

    Przeciez pisałem ... Wizard i młodsze... maja juz ok.

    W poprzednich Pocket PC pamiec telefonu skladala sie z ROM i RAM
    ROM byl owszem programowalny ale tylko przy zmianie softu (zapewne slabe
    uklady nie wytrzymalaby ciaglego zapisu i kasowania). Natomiast
    aplikacje instalowalo sie na RAM DYSKU i az do wersji PocketPC 2003
    istnial w systemie suwaczek w ustawieniach dzielacy RAM na RAM dla
    aplikacji i RAM dla Storage (taki RAM dysk).

    Efekt byl taki ze po padzie baterii (mimo wylaczenia sie telefonu
    bateria jeszcze jakis czas trzymala RAM) telefon wracal do stanu po
    "Hard reset"

    W Wizardzie ROM jest gigatyczny 128MB z tego "zawalony system ugotowany
    z dodatkami zajmuje 80MB" Pozostale 40MB jest dostepne dla aplikacji jak
    "normalny dysk". Dlatego tez RAMu jest tylko 64MB bo sluzy tylko do
    aplikacji uruchomionych.