eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmHTC Wizard - wideo test zgrabnego Czarodzieja za 200-300złRe: HTC Wizard - wideo test zgrabnego Czarodzieja za 200-300zł
  • Data: 2009-09-22 07:45:27
    Temat: Re: HTC Wizard - wideo test zgrabnego Czarodzieja za 200-300zł
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Waldek Godel pisze:

    > Zapis danych do ROM... ROTFL....

    Waldziu ... to nie moja wina wina ze podaje sie ROM i RAM jako pamieci w
    telefonie, chyba wszyscy wiedza ze ten ROM to taka lipa.

    > Ale on jest zapisywalny tylko z poziomu bootloadera.

    A w Wizardzie ROM jest z bootloadera to skad ten Storage bo nie z RAM ?
    Tak wiem ze to glupie skoro ROM to read-only ale pytaj swoich kolegow od
    WM czemu sie upieraja nazywac flash diska ROMem