eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmHTC Wizard - wideo test zgrabnego Czarodzieja za 200-300złRe: HTC Wizard - wideo test zgrabnego Czarodzieja za 200-300zł
  • Data: 2009-09-22 16:25:09
    Temat: Re: HTC Wizard - wideo test zgrabnego Czarodzieja za 200-300zł
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Waldek Godel pisze:

    > Eee... jjjasne.. bateryjka. Wytrzymująca 10 minut. I na drugi dzień znów 10
    > minut.

    Wierz albo nie, ale tak właśnie było, no może owe dziesięć minut można
    zwalić na zajechanie czasem. :)
    Zresztą 10 minut to trochę za dużo jak na 100mF, nie sądzisz? W
    przypadku starych Palmów trzeba było się raczej uwijać z wymianą paluszków.

    Poza tym po pierwsze widziałem jak wygląda ten element wewnątrz HP iPAQ
    4350. Do kondensatora to nie podobne, przypomina właśnie małą bateryjkę
    płaską w koszulce termokurczliwej (coś jak bateryjki podtrzymujące BIOS
    w laptopach). Poza tym obserwowałem jak wygląda proces ładowania takiego
    iPAQ po kompletnym rozładowaniu. Poziom naładowania "Backup Battery"
    rośnie powoli. Naładowanie kondensatora 100mF raczej nie zajęłoby 1,5h. ;)

    Druga sprawa, że przynajmniej w jednym Handheldzie wymieniałem bateryjkę
    zapasową i była to zwykła, płaska bateryjka - ja zamiennik dostałem u
    zegarmistrza.