  • 21. Data: 2010-09-09 09:56:36
    Temat: Re: HDR software - Wasze referencje
    Od: limies <l...@g...com>

    On Sep 2, 3:11 pm, Anonymouse <j...@g...pl> wrote:

    > Pewnie tak, bo ja opisuję wrażenia jakie miałem z HDRami w CS2.

    ps nawet w wersji CS5 bardziej nadaje sie do "Auto alignu" niz do
    hdrów
    Specjalizowane programy maja wieksze mozliwosci.
    photoshop wymaga niestety całkowitej przeróbki i programisci od
    adobiego cały czas pracuja nad tym.
    ale zanim przejda w pelni na 32-bitowa obróbke obrazu troche czasu
    minie.
    Efekty w cs5 sa juz duuuzo lepsze ale specjalisyczne programy jak
    napisalem daja lepsze wyniki

  • 22. Data: 2010-09-09 10:02:03
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    /*
    fajnie mozna sobie sklecac syrenke w stodole prawie za darmo ja wole
    jednak nieskleconego w stodole mercedesa ZA PIENIĄDZE !!!
    */

    to nie uzwaj wersji little tzlko kup penłną

    /*
    Ma blache wyprofilowana na porche, a pod spodem syrenka - ja sie na to
    nie nabieram
    */

    można się nabierac i w drugą stronę, kupić coś za 10$+metka za 1000$

  • 23. Data: 2010-09-09 10:02:54
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    Uzytkownik "limies" <l...@g...com> napisal w wiadomosci
    n.googlegroups.com...
    On Sep 2, 3:45 pm, Konrad L <p...@o...pl> wrote:
    > Ja bym dorzucil jeszcze EasyHDR. Tez sie nastawialem na Photomatixa, ale
    > sprobowalem Easy HDR PRO (demo mozna pobrac) i jest znacznie
    > subtelniejszy od Photomatixa. Interfejs tez lepszy, szybciej dziala i
    > mniej toporny, do tego masz do dyspozycji krzywe jak w Photoshopie.
    >
    > Pozdr.
    /*
    zapisuje juz w formacie hdr czy tylko mapowane obrazy ?
    */

    sciagnij demo zobaczysz

  • 24. Data: 2010-09-09 14:47:17
    Od: limies <l...@g...com>

    On Sep 9, 12:02 pm, "TheGuru" <t...@w...pl> wrote:
> [...]
    > nie nabieram
    > */
    >
    > można się nabierac i w drugą stronę, kupić coś za 10$+metka za 1000$

    photomatix jest akurat sprawdzny przez setki zawodowcow

  • 25. Data: 2010-09-09 18:16:51
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    Użytkownik "limies" <l...@g...com> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...
> [...]

    /*
    photomatix jest akurat sprawdzny przez setki zawodowcow

    jak 10 osób powie tobie że jesteś chory to idź się połóż

  • 26. Data: 2010-09-09 20:23:31
    Od: Konrad L <p...@o...pl>

    > z ciekawości zajrzałem. koszmar. oglądać się tego nie da. przecież ten hdr
    > jest tak nienaturalny że aż w oczy kole.

    Cicho tam, nie znasz sie - przeciez miliony, a nawet miliardy fachowców
    go uzywaja i maja mercedesa z salonu w garazu. Costam costam...

  • 27. Data: 2010-09-09 20:24:46
    Od: Konrad L <p...@o...pl>

    > mozesz manewrowac suwakami jak chcesz - jak bys przeczytal o co chodzi
    > to bys zrozumial, ze chodzi miedzy innymi o odzyskiwanie szczegółów ze
    > zdjec - ogladales ekstremalne sytuacje.
    > Tym programem mozesz zrobic wszystko od bardzo delikatnych do
    > wydobywajacych szzegóły w miejscach w których inne programy nie
    > potrafia tego zrobic

    Tak, tak...

  • 28. Data: 2010-09-09 22:16:22
    Od: limies <l...@g...com>

    On Sep 9, 8:44 am, Marx <M...@n...com> wrote:
    [...]
    > SNS Hdr = 0$
    > wersja batch oczywiscie
    > Marx

    jak bedzie wersja na mac OSX 64bit to moze podziałam
    z photomatixem i wieloma DOBRYMI programami nie ma problemu win/mac
    a jak z sns tylko windoza ?

  • 29. Data: 2010-09-10 18:28:38
    Od: "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl>

    limies wrote:
    > SNS to totalne nieporozumienie

    Bardzo jestem ciekaw dlaczego tak sądzisz.

    Pozdrawiam,
    - Bastek -

  • 30. Data: 2010-09-10 18:32:00
    Od: "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl>

    limies wrote:
    > sns to nieporoumienie amatorszczyzna skladana syrenka w stodole, a w
    > najlepszym razie próba sklecenia porche.
    > Autor zasypał nas przez rok 300 postami z których wynika, że
    > zaczynając od wersji:
    >
    > 0.000001 dzisiaj osiagnal wersje 0.1000 - produkt domoroslego
    > programisty (i chwała mu za próby) jak go zatrudnia w HDRSoft bedzie z
    > tego pozytek

    Myślę, że gdybyś wiedział, kto się moim programem interesuje, to byś takich
    głupot nie wypisywał.

    Pozdrawiam,
    - Bastek -