  • 1. Data: 2010-09-01 17:47:53
    Temat: No to koniec lustrzanek...
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Nowy iOS 4.1 da wszystkim iPoo tryb robienia zdjęć HDR.
    I cały misterny plan w piz...

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 2. Data: 2010-09-01 18:00:29
    Temat: Re: No to koniec lustrzanek...
    Od: PK <p...@e...pl>

    A w tłumaczeniu na polski jak to brzmi?

  • 3. Data: 2010-09-01 18:09:10
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 01 Sep 2010 20:00:29 +0200, PK napisał(a):

    > A w tłumaczeniu na polski jak to brzmi?

    najmodniejsza zabawka metroseksualnych będzie robiła HDR "out-of-the-box"

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 4. Data: 2010-09-01 18:11:11
    Od: "kurdybanek" <k...@n...plt>

    > Nowy iOS 4.1 da wszystkim iPoo tryb robienia zdjęć HDR.
    > I cały misterny plan w piz...

    Tylko nazwać HDR zdjęciem, to tak jak powiedzieć o Bono, że jest muzykiem :D

  • 5. Data: 2010-09-01 18:14:22
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 1 Sep 2010 20:11:11 +0200, kurdybanek napisał(a):

    > Tylko nazwać HDR zdjęciem, to tak jak powiedzieć o Bono, że jest muzykiem :D

    Nieważne, miliony wyznawców kościoła śwętego ogryzka w golfie łyknie to jak
    młody rekin ciepłe kluchy i już za parę dni będą zaginali każdego
    sztywniaka z lustrzanką i statywem.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 6. Data: 2010-09-01 19:15:22
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-09-01 20:14:22 +0200, Waldek Godel <n...@o...info> said:

    > Nieważne, miliony wyznawców kościoła śwętego ogryzka w golfie łyknie to jak
    > młody rekin ciepłe kluchy i już za parę dni będą zaginali każdego
    > sztywniaka z lustrzanką i statywem.

    Na moje oko, potrzebujesz wsparcia.
    Masz jakiś problem? Kompleks?
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2010-09-01 19:33:20
    Od: "Funky Koval" <f...@a...pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info> napisał w wiadomości grup

    > Nieważne, miliony wyznawców kościoła śwętego ogryzka w golfie łyknie to
    > jak
    > młody rekin ciepłe kluchy i już za parę dni będą zaginali każdego
    > sztywniaka z lustrzanką i statywem.

    Nie martw się, niech Cię to nie przeraża, nie jesteś sam:
    http://applefobia.blox.pl/html
    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2010-09-01 19:34:02
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <i5m8oa$e5j$1@inews.gazeta.pl>,
    JA <marb67[beztego]@bb.home.pl> wrote:

    > Na moje oko, potrzebujesz wsparcia.
    > Masz jakiś problem? Kompleks?

    Chyba tak.
    On w ten sposob trollowal dotad chyba tylko na grupach telefonicznych.
    Chyba mu si pogoszylo.

    TA

  • 9. Data: 2010-09-01 20:06:14
    Od: Kell a <k...@n...com>

    "kurdybanek" <k...@n...plt> napisał(a):

    >Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info> napisał w wiadomości

    >Tylko nazwać HDR zdjęciem, to tak jak powiedzieć o Bono, że jest muzykiem :D

    A czym sie rozni hdr od zdjecia z powyciaganymi ciemniami np. w photoshopie?

  • 10. Data: 2010-09-01 20:09:04
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-09-01 22:06:14 +0200, Kell a <k...@n...com> said:

    > A czym sie rozni hdr od zdjecia z powyciaganymi ciemniami np. w photoshopie?

    Wszystkim.