  • 1. Data: 2010-09-01 18:48:02
    Temat: SNS-HDR Lite - options
    Od: "Agent" <w...@o...pl>

    Witam,
    Mam pytanie odnośnie programu SNS-HDR Lite. Jak się uruchomi program to jest
    options np.
    -da disable alignment
    Pewnie to proste ale nie wiem jak te opcje włączyć. Jak próbuję wpisać
    cokolwiek to program się zamyka. Ktoś podpowie?
    Dzięki.

  • 2. Data: 2010-09-01 20:43:21
    Temat: Re: SNS-HDR Lite - options
    Od: "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl>

    Agent wrote:
> [...]
    > Pewnie to proste ale nie wiem jak te opcje włączyć. Jak próbuję wpisać
    > cokolwiek to program się zamyka. Ktoś podpowie?

    Otwórz właściwości skrótu do programu i w polu elementu docelowego, na końcu
    (poza nawiasem) dopisz parametr -da
    Możesz utworzyć i skonfigurować więcej skrótów z różnymi opcjami.

    Pozdrawiam,
    - Bastek -

  • 3. Data: 2010-09-02 05:41:21
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Otwórz właściwości skrótu do programu i w polu elementu docelowego, na
    > końcu (poza nawiasem) dopisz parametr -da
    > Możesz utworzyć i skonfigurować więcej skrótów z różnymi opcjami.

    Dzięki. Chyba z 10 min zajęło mi zanim się kapnąłem że trzeba jeszcze zrobić
    spację no i szukałem tam nawiasu którego nie ma. Chyba się starzeję :)
    P.S. Fajny program. Szkoda tylko że w darmowej wersji nie ma opcji presetów.
    Zależałoby mi na "naturalnym"

  • 4. Data: 2010-09-02 06:10:43
    Od: "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl>

    Agent wrote:
    > P.S. Fajny program. Szkoda tylko że w darmowej wersji nie ma opcji
    > presetów. Zależałoby mi na "naturalnym"

    Za niedługo pojawią się presety w wersji Lite.

    Pozdrawiam,
    - Bastek -

  • 5. Data: 2010-09-02 08:28:34
    Od: "slawmir" <s...@w...pl>

> [...]
    > Pewnie to proste ale nie wiem jak te opcje włączyć. Jak próbuję wpisać
    > cokolwiek to program się zamyka. Ktoś podpowie?

    Trochę odbiegnę od tematu i zadam pytania "laika" - podpinając się do wątku:
    - Czy w najnowszym SNS-HDR Lite można z lini poleceń zadawać parametry
    obróbki czy tylko domyślne ustawienia (w starej wersji były tylko domyślne)
    ?
    Jeżeli można parametryzować - jaki jest zakres możliwości (w porównaniu do
    wersji komercyjnych/płatnych - SNS-HDR PRO) ?

    Pzdr, Sławek

  • 6. Data: 2010-09-02 10:19:39
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "slawmir" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Jeżeli można parametryzować - jaki jest zakres możliwości (w porównaniu do
    > wersji komercyjnych/płatnych - SNS-HDR PRO) ?

    Z tego co widze można
    - wyłączyc automatyczne wyrownanie (dobre jesli robisz z RAWa),
    - zmienić zapis z jpg na tiff8 lub tiff15 i
    - zmienić (zmniejszyć) rozmiar wynikowego zdjęcia