  • 1. Data: 2010-09-02 09:32:57
    Temat: usuwanie rys ze skanów BW
    Od: NEURON <2...@g...pl>

    czym polecanie (poza PS) usuwanie rys ze skanów czarno białych
    negatywów. Oprogramowanie NIKONA sobie nie radzi...

    Pozdr
    NEURON

  • 2. Data: 2010-09-02 10:02:18
    Temat: Re: usuwanie rys ze skanów BW
    Od: "JD" <j...@g...com>

    Użytkownik "NEURON" <2...@g...pl> napisał w wiadomości
    > czym polecanie (poza PS) usuwanie rys ze skanów czarno białych negatywów.
    > Oprogramowanie NIKONA sobie nie radzi...

    GIMPem

    JD

  • 3. Data: 2010-09-02 11:19:33
    Od: NEURON <2...@g...pl>

    W dniu 2010-09-02 12:02, JD pisze:
    > Użytkownik "NEURON" <2...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > GIMPem

    GIMP jakos mi nie podchodzi, recznie mozna retuszowac zdjecia, ale ja
    mam ponad 200sztuk starych filmow, ktore musze zeskanowac

  • 4. Data: 2010-09-02 11:50:01
    Od: "JD" <j...@g...com>

    > GIMP jakos mi nie podchodzi, recznie mozna retuszowac zdjecia, ale ja mam
    > ponad 200sztuk starych filmow, ktore musze zeskanowac

    To przeszukaj grupę góglem pod tym hasłem, bo pamiętam,
    że ktoś polecał jakiś program, który robi to automatycznie
    i nawet niezłe efekty tego były.
    Wątek chyba z tego roku, nie starszy.

    JD

  • 5. Data: 2010-09-02 12:28:27