  • 31. Data: 2010-09-10 18:34:15
    Temat: Re: HDR software - Wasze referencje
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Fri, 10 Sep 2010 20:32:00 +0200, Sebastian Nibisz napisał(a):

    > Myślę, że gdybyś wiedział, kto się moim programem interesuje, to byś takich
    > głupot nie wypisywał.

    Przecież on brzmi jak kiepska reklamówka Photomatixa, czego się
    spodziewasz?

    "The gift is the blessing of the giver."

  • 32. Data: 2010-09-10 19:32:44
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    Sebek czyżby moje przypuszczenia się realizują ;-)

    zanim pójdziesz w milionery udostępnij mocno rozbudowany update ;-)

  • 33. Data: 2010-09-10 19:52:10
    Od: limies <l...@g...com>

    On Sep 10, 8:28 pm, "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl> wrote:

    > Bardzo jestem ciekaw dlaczego tak sądzisz.
    >
    > Pozdrawiam,
    > - Bastek -

    Jeśli mam placic za Twoje eksperymenty 85 Euro i od kilku lat nie
    wyszedłes poza wersje 1.x wprowadzając duperelowate (przezpraszam za
    okreslenie) zmiany w kolejnych krokach, to wole wydac 119$ i mam
    mozliwosc zainstalowania softu jako plugin we wszystkich wersjach PS
    oraz rowniez w wersji na MAC OSX w wersji oczywiscie dla 32 i 64 bitów
    jednoczesnie (na maca nie ma oddzilnych wersji systemu jak w win).
    Moze jak wyjdziesz z fazy wersji beta i stworzysz pluginy i wersje dla
    mac 64bit

    za 119$ mam licencje dla dwoch systemow + pluginy dla dwoch systemow.
    i w kolejnych wersjah sa istotne zmiany.

    Wersje, które produkujesz nie powinny zobaczyc swiatła dziennego
    oprócz pierwszej i ostatniej. widac wyraznie, ze uzytkownicy kupujac
    wersje 1.0 kupili wersje alfa a teraz postęp dokonuje sie na poziomie
    wersji beta. (troche jak kolejne poprawki w windows ok. 10 tygodniowo)

    Zrob wersje na MAC OSX 64 bity z pluginami i jakoscia /szybkoscia
    dorówującą wiodącym aplikacjom tego typu.
    Proponujesz zakup towaru, który mozna porównac do zakupu w sklepie z
    nartami jednej narty i jednego kijka, a na drugą narte (nie mówiąc o
    kijku) musimy czekać do wersji 1.000001

    Wiem, ze firmie jednoosobowej trudno jest konkurować z firmami z
    długoletnią tradycją, doświadczeniami, zatrudnionymi duzymi zespołami
    programistycznymi o długim stazu i doświadczeniu

    Mozesz podać listę obsugiwanego sprzetu ? (chodzi o RAW) nie znalazłem
    tej informacji na Twojej stronie.
    Jak z obrabianiem panoram w róznych formatach ?
    Jak z wieloprocesorowością i wielowątkowością ?
    jak z wykorzystywaniem technologii "nvidia CUDA"
    Jak z wieloplatformowością ?
    Jak z wydajnością w porownaniu z innym softem ?
    Kiedy wtyczki do PS, LightRoom, Aperture 3 ?

    Firmy "potentackie" gwarantują mi support "przez wieki"
    a co bedzie z uzytkownikami, którzy zaplacili Ci 85 EURO, a Tobie znudzi
    się rozwijac soft i pozostaną za rok na poziomie wersji 1.2000001
    (beta) ?

    Jestem pełen uznania dla Twoich zdolności, ale wybacz mam wiecej
    zaufania np. do f-my Adobe i ewentualnie mediachance z ich produktem
    (dynamic hdr) niz do Twojego ( z całym szacunkiem), a na pewno do
    HDRSoft czy hdrShop.

    Przepraszam za szczerość wypowiedzi - nie chodzi mi o podwazenie
    Twoich umiejetnosci, które _na pewno_ posiadasz
    W koncu Steve tez zaczynał od prototypu maca w stodole, dzis sprzedaje
    240 tys ipodów tygodniowo.
    więc nie chce tez powiedziec, ze Twoja praca nie ma sensu, wprost
    przeciwnie.

    Uwazam też ze cena 85 EURO to dwa razy za duzo w porównaniu z innymi
    produktami. Produkty tej klasy sa w sieci za friko i to nie 1.2 beta
    tylko 3, 4

    Pozdrawiam, LI

  • 34. Data: 2010-09-10 19:54:00
    Od: limies <l...@g...com>

    On Sep 10, 8:32 pm, "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl> wrote:

    > Myślę, że gdybyś wiedział, kto się moim programem interesuje, to byś takich
    > głupot nie wypisywał.
    >
    > Pozdrawiam,
    > - Bastek -
    sorry - Mysle, ze zatrudnienie w hdrsoft to nie głupota - uwazam, ze
    nie jest to głupi pomysł. Moje gratulacje !

  • 35. Data: 2010-09-10 19:54:29
    Od: "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl>

    TheGuru wrote:
    > Sebek czyżby moje przypuszczenia się realizują ;-)
    > zanim pójdziesz w milionery udostępnij mocno rozbudowany update ;-)

    W poniedziałek planuję udostępnić wersję 1.3 programu, która będzie
    posiadała zmodyfikowany interfejs użytkownika i kilka nowości. Planowałem
    wydać tę wersję trochę wcześniej ale niestety, zbyt optymistycznie
    oszacowałem czas potrzebny na wdrożenie nowych rozwiązań.

    Pozdrawiam,
    - Bastek -

  • 36. Data: 2010-09-10 19:56:23
    Od: Jan Rudziński <j...@g...pl>

    Cześć wszystkim

    limies pisze:
    [...]
    > W koncu Steve tez zaczynał od prototypu maca w stodole, dzis sprzedaje
    > 240 tys ipodów tygodniowo.

    Gwoli ścisłości nie w stodole, tylko w garażu i nie od prototypu maca,
    tylko od apple I, który z makiem nie miał nic, ale to kompletnie nic
    wspólnego.

    --
    Pozdrowienia
    Janek http://www.mimuw.edu.pl/~janek

  • 37. Data: 2010-09-10 19:56:27
    Od: limies <l...@g...com>

    On Sep 10, 9:32 pm, "TheGuru" <t...@w...pl> wrote:
    > Sebek czyżby moje przypuszczenia się realizują ;-)
    >
    > zanim pójdziesz w milionery udostępnij mocno rozbudowany update ;-)

    Dokładnie !!!

  • 38. Data: 2010-09-10 19:59:20
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Fri, 10 Sep 2010 12:52:10 -0700 (PDT), limies napisał(a):

    > Jeśli mam placic za Twoje eksperymenty 85 Euro i od kilku lat

    Ale od jakich kilku lat? :)

> [...]
    > jednoczesnie (na maca nie ma oddzilnych wersji systemu jak w win).
    > Moze jak wyjdziesz z fazy wersji beta i stworzysz pluginy i wersje dla

    Urzekła mnie twoja historia.

    > za 119$ mam licencje dla dwoch systemow + pluginy dla dwoch systemow.
    > i w kolejnych wersjah sa istotne zmiany.

    No patrz. Ciekawe, czy gdybym im zwrócił uwagę, że z rawami z mojego
    aparatu nie działa, choć powinno, to dostałbym w 5 minut poprawioną wersję?

> [...]
    > wersje 1.0 kupili wersje alfa a teraz postęp dokonuje sie na poziomie
    > wersji beta. (troche jak kolejne poprawki w windows ok. 10 tygodniowo)

    Płacą ci za reklamę photomatixa czy jak?

    > Zrob wersje na MAC OSX 64 bity z pluginami i jakoscia /szybkoscia
    > dorówującą wiodącym aplikacjom tego typu.

    Jakością SNS co najmniej dorównuje najlepszym. Być może nawet przewyższa.

    > Proponujesz zakup towaru, który mozna porównac do zakupu w sklepie z
    > nartami jednej narty i jednego kijka, a na drugą narte (nie mówiąc o
    > kijku) musimy czekać do wersji 1.000001

    Może po prostu nie potrafisz z niego skorzystać. Tego za żadne pieniądze
    nie kupisz.

    > Mozesz podać listę obsugiwanego sprzetu ? (chodzi o RAW) nie znalazłem
    > tej informacji na Twojej stronie.

    Taka sama jak dcraw.

    > Firmy "potentackie" gwarantują mi support "przez wieki"

    No patrz wyżej, to co pisałem o nieobsługiwaniu plików z mojego aparatu.
    Sebastian poprawił to w 5 minut, ciekawe kto mu dorówna.

    "Dar jest błogosławieństwem ofiarodawcy"

  • 39. Data: 2010-09-10 20:01:28
    Od: limies <l...@g...com>

  • 40. Data: 2010-09-10 20:01:40
    Od: limies <l...@g...com>

> [...]
    >
    > Gwoli ścisłości nie w stodole, tylko w garażu i nie od prototypu maca,
    > tylko od apple I, który z makiem nie miał nic, ale to kompletnie nic

    to fakt