  • Data: 2017-12-19 11:23:54
    Temat: Re: Google Maps a Naviexpert
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik radekp napisał w wiadomości grup
    com...
    Mon, 18 Dec 2017 17:59:32 +0100,"J.F."<j...@p...onet.pl>
    napisał(-a):

    >Wiem, bo miewałem sytuacje, że nagle z "50km prosto" navi zapiszczała
    >"warunki
    >drogowe zmieniły się" i pojawiało się "za 4km w prawo".

    No ale trzeba zjechac odpowiednio wczesnie.

    >To dojedziesz do Bolkowa i wówczas NE obliczy Ci właściwą trasę.

    A jakbys z Bolkowa ruszal ?

    A tutaj GM wyliczyl wlasciwa jeszcze w Lubawce :-)

    >To wtedy taki odcinek jest blokowany na stałe.

    Zaraz, jak sie NE dowie ... czyli pewnie czasem po paru dniach.

    >Wszystko czynne, pełno śniegu.

    To moze porownam GM z Janosikiem ... i zlosliwie nie bedzie korka :-)

    J.