    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Google Maps a Naviexpert
    Date: Mon, 18 Dec 2017 13:58:02 +0100

    Użytkownik radekp napisał w wiadomości grup
    com...
    Mon, 18 Dec 2017 11:47:41 +0100,
    w<5a379cd4$0$5142$65785112@news.neostrada.pl>, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    >???
    >Czytasz na co odpisujesz? Pojechałem z NE i nie wpadłem w żaden
    >korek.

    Ale pisales wyraznie - pierwsza prognoza 19:20.
    Czyli o korku nie wiedzial. A to zle.
    Kazal Ci jechac prosto, wpakowal w trase z korkiem, ale szczesliwie
    znalazl objazd.
    A jakby objazdu nie bylo ?

    Z tym, ze moglo byc odwrotnie - w chwili startu zadnego korka nie
    bylo, a GM planuje do d* :-)
    Ale dzis na komputerze planuje przez Bolkow, to mysle ze planuje
    nienajgorzej, a wczoraj jednak jakis korek byl.
    GM juz o nim wiedzial, a NE nie ... punkt dla GM :-)

    >Jaki dłuższy skoro nie było żadnego? Pisałem - pusta droga.

    Ale na objezdzie. A skoro tam skierowal, to korek na glownej raczej
    byl.

    >Co to za filozofia??

    Niechec do zjezdzania z autostrady :-)
    Szczegolnie, jesli nawigacje omijaja A4 gdy ja jeszcze w Jeleniej
    jestem ... moze sie rozjedzie zanim tam dotre.

    A potem - brak rzetelnej informacji gdzie ten korek sie zaczyna, gdzie
    konczy, dodaj do tego dziwne zachowanie nawigacji, bo sie lacznosc z
    serwerem urwala i stare dane pokazuje ... trzeba by sie zatrzymac na
    parkingu, zresetowac telefony, obejrzec, zastanowic ... a w tym czasie
    te samochody za mna beda przede mna i powieksza korek :)

    A akurat nigdzie mi sie nie spieszy, samochod wygodny, pare minut
    mozna odpoczac i w korku na autostradzie, zamiast tracic czas na
    oplotkach :-)

    No i ze dwa razy sie ostatnio wpakowalem w korki gdy te nawigacje
    mogly pomoc ... i nie pomogly.
    Ta nowoczesna technika zawodzi, gdy jest potrzebna :-(

    >???
    >Widział korek, którego nie było.

    Na drodze, ktora nie jechales, bo cie NE zepchnal na inna droge.
    Pewnie z powodu korka.

    >Skąd to wywnioskowałeś?

    No przeciez sam napisales ze korek stojacy, a GM od poczatku prowadzil
    inaczej :-)

    >[ ciach - jakaś bzdurna logika ]
    >Co ty tworzysz? Trollujesz na starość?
    >Gdzieś TIR stanął, korek zrobił się na drodze, to i Dobromierz
    >stanął, bo nie
    >było jak wyjechać z miasta.

    Tiry przez Dobromierz nie jada, tylko DK5 i obwodnicą. Osobowki
    normalnie tez nie, bo DK5 wygodniejsza.

    Zeby sie stalo jak piszesz, to musialby ten tir stanac dokladnie na
    rondzie.
    Ewentualnie gdzies dalej, a korek za nim taki, ze az do ronda siegnal
    i ruch wylotowy z miasta zablokowal.
    Wtedy planowanie trasy przez Dobromierz byloby raczej kiepskim
    pomyslem.

    Tak czy inaczej - ten przyklad mnie niezbyt przekonal o wyzszosci NE
    :-)
    Trzeba by sie dowiedziec gdzie dokladnie byl zator, o ktorej sie
    zaczal, o ktorej skonczyl.
    Zakladam ze z Lubawki ruszales ok 18:00 ?

    P.S. Z Lubawki, czy narty w Czechach ?

    J.