  • Data: 2014-07-03 11:18:29
    Temat: Re: Gdzie znajdę numery zjazdów na autostradach?
    Od: Alf/red/ <f...@u...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 01/07/14 18:26, Tomasz Gorbaczuk wrote:
    > przejechałeś pierwszy zjazd na S2- Kraków/Katowice/Żyrardów/Warszawa

    Przecież cały czas jestem w Warszawie. Od momentu wjazdu, poprzez
    wszystkie pięć zjazdów a dopiero dojechałem do Powązek. To co mi pomaga
    kierunek "na Warszawę"?

    > centrum to zawsze mogłeś zjechać drugim: Kutno/Warszawa centrum na S8.

    Był jeszcze na Żyrardów bez niczego. Spróbuję kolejnym razem tam ;)

    > Chyba, że czekałeś aż pojawi się Warszawa/BlueCity

    Ja wiem, że te tablice to muszą mówić "Terespol" zamiast "Siedlce" itp,
    ale może "Jerozolimskie" mogliby dopisywać.
    Do tego wiem, że jest zjazd na Krakowską, który chcę ominąć. Ale znów -
    nie wiem, czy to ten. Ekrany nastawiali, i nie widać M1.
    Dobra, bo wyjdzie żem pieniacz bez orientacji w labiryntach...

    --
    Alf/red/