  • Data: 2016-06-14 21:19:25
    Temat: Re: Gdzie w Europie na prawko
    Od: "oblany" <o...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:dnkvxl27nqzc$.1eeaq1p6vhvqq$.dlg@40tude.net...

    > Sam jak pierwszy raz robiłem kurs na prawo jazdy, przed egzaminem (wtedy
    > również uwalano wszystkich równo) wybrałem się kilka razy rowerem do
    > ośrodka ot tak pooglądać egzaminy i pojeździć po mieście za samochodami
    > egzaminacyjnymi.
    >
    > I dokładnie zauważyłem schemat - po placu, wyjazd z ośrodka na drogę i
    > na
    > pierwszym skrzyżowaniu było widać kto zda, a kto nie.
    > Przestraszni i czający się nie wiadomo na co, albo ci przesadnie nerwowi
    > nie zdawali - egzaminator pojechał wtedy z delikwentem w takie zagadkowe
> [...]

    Aha, czyli nieśmiałych, wrażliwych uwalamy, bo kierowanie samochodem to
    przecież coś jak odpowiedzialność za rząd, tu trzeba bezwględnych i
    pewnych siebie, reszta niech chodzi piechotą, ewentualnie rower, ale i tak
    rozjadą ich tam ci z prawem jazdy. Rozmowa kwalifikacyjna jest darmowa, za
    wyjątkiem ewentualnego dojazdu i straty czasu.