-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: "Jurand" <j...@i...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Gdzie kupic uzywke?
Date: Fri, 11 Jun 2010 17:50:36 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 72
Message-ID: <hutlpb$u2r$1@news.onet.pl>
References: <hul316$94k$1@news.onet.pl> <hul4fs$dmc$1@news.onet.pl>
<hul5hv$h2e$1@news.onet.pl> <hulcbp$fmi$1@news.task.gda.pl>
<h...@p...onet.pl> <huncet$nds$1@news.task.gda.pl>
<h...@p...onet.pl> <huniln$72l$1@news.task.gda.pl>
<h...@p...onet.pl> <huq3hg$htl$1@news.onet.pl>
<h...@p...onet.pl> <husokm$lpo$1@news.task.gda.pl>
<h...@p...onet.pl>
<4c1235af$0$2607$65785112@news.neostrada.pl>
<h...@p...onet.pl> <hutfdd$e9a$1@news.onet.pl>
<h...@p...onet.pl>
NNTP-Posting-Host: 109.243.34.242
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1276271212 30811 109.243.34.242 (11 Jun 2010 15:46:52 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 11 Jun 2010 15:46:52 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3664
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3664
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2288044
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał w wiadomości
news:hut2la.1ig.0@poczta.onet.pl...
>>>>> Nie ma znaczenia "stopień zużycia" lakieru...
>>>>> W momencie wymiany drzwi zostały one na 100% pociągnięte farbą
>>>>> dla wyrównania odcieni z resztą auta i ten bok będzie na mierniku
>>>>> wykryty z dużo grubszą niż fabryczna powłoką lakierniczą. Rozumiesz?
>>>>
>>>> Znalezienie takiego pojazdu w przedziale wiekowym 5-10 lat jest
>>>> wyzwaniem ciężkim do zrealizowania jeżeli dodatkowo szuka się
>>>> konkretnej sztuki.
>>>
>>> Nagroda tylko dla wytrwałych... Reszta będzie mieć rok-dwa po kupnie
>>> problemy z rdzą.
>>
>> Hihi, nie wiem jak to jest, ale ludzie jak wyjadą do USA to zachowują
>> się, jakby zjedli wszystkie rozumy, a w Polsce zostawili samych debili.
>
> Nie wiem skąd masz poczucie bycia debilem... ja Ci tak nie napisałem.
Bo piszesz takie bzdury z takim przekonaniem o swojej racji, że szczęka
opada.
>> Człowieku - jaki problem z rdzą, jeśli NIE NARUSZYSZ ocynku auta?
>> Farba Ci zardzewieje?
>
> Załóżmy że masz bite auto. Ma rozwalony przedni pas, klapę silnika itp.
> Mechanik naprawia auto, załóżmy że chłodnicę i klimę wymienił dobrze,
> wszystko działa ok, niech mu będzie. Teraz robimy blacharkę... Co robi
> z klapą silnika? Klepie? Nie.. kupuje nową. Cena nowej w toyocie czy
> hondzie to 3-4x tyle co cena klapy nieoryginalnej... nieocynkowanej.
Kupuje używaną, oryginalną, nie uszkodzoną. I cała Twoja teoria o rdzy może
sobie pójść w buty. A jeśli robi naprawę z OC - tak, kupuje nową w serwisie
i za to zwraca ubezpieczyciel.
> Jeśli robisz auto dla siebie, być moze zwracasz uwage na to jakich
> części zakład używa i o ile Cię nie zrobią w konia to masz ocynkowaną.
> Jeśli robisz auto na sprzedaż to z całą pewnością nie użyjesz oryginału
> tylko kupisz klapę tanią, zaprawioną podkładem i potem pomalujesz
> lakierem byle jak, byle kupujący się nie zorientował.
Już Ci pisałem - nie kupuje się elementów blacharskich typu zamiennik z
Tajwanu. 3x lepiej jest kupić UŻYWANY element, odkręcony z takiego
samochodu, w którym uszkodzeniu uległa inna część auta.
> Jak się klapę silnika
> maluje? Ano jest to dosyć skomplikowany proces, bo klapa ma kilka
> powłok o różnej grubości i twardości farby.
Aż 3 grubości. Podkład, baza, lakier bezbarwny.
> Przód oryginalnej klapy ma
> pas o grubości kilkunastu-kilkudziesięciu mikrometrów zrobiony miękką
> warstwą amortyzującą uderzenia kamyczków na drodze...
Chyba śnisz ;) Kto Ci takich bajek naopowiadał?
> Gdy tego nie
> masz (a po co miałby się lakiernik dupcyć takimi szczególami, nie?) to
> po roku-dwu jeżdzenia po autostradach z dużą szybkością maska silnika
> tego auta będzie wyglądać jak ser szwajcarski z odpryskami lakieru, a że
> nie była oryginalną klapą toyoty czy honndy z ocynkiem to masz tam rdzę.
Aha, jasne. Żebyś się nie zdziwił, jak miękkie obecnie są lakiery wodne i
jak bardzo nieodporne na uderzenia kamieni.
Mam dla Ciebie radę - weź poczytaj sobie o technologii lakierowania aut.
Obecnej technologii. Bo masz duuuże braki.
Jurand.
Następne wpisy z tego wątku
- 11.06.10 17:55 Jurand
- 11.06.10 17:57 masti
- 11.06.10 18:03 Artur Maśląg
- 11.06.10 18:01 Pszemol
- 11.06.10 18:06 Artur Maśląg
- 11.06.10 18:31 Jurand
- 11.06.10 21:33 Pszemol
- 11.06.10 21:30 Karolek
- 11.06.10 21:39 Pszemol
- 11.06.10 21:43 Pszemol
- 11.06.10 21:40 Karolek
- 11.06.10 21:51 Karolek
- 11.06.10 22:05 Jurand
- 11.06.10 22:10 Jurand
- 11.06.10 22:03 Karolek
Najnowsze wątki z tej grupy
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
Najnowsze wątki
- 2024-11-25 Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- 2024-11-26 wina Tóska
- 2024-11-26 Rewolucja/Rewelacja!
- 2024-11-25 grupa ożyła ;)
- 2024-11-24 Być jak Clint
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-25 Wrocław => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-25 Warszawa => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-11-25 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-25 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-25 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-25 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-25 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-11-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-25 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=