eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyGaźnik, zimny silnik, ssanie, wkręcanie na obrotyRe: Gaźnik, zimny silnik, ssanie, wkręcanie na obroty
  • Data: 2018-09-26 16:25:57
    Temat: Re: Gaźnik, zimny silnik, ssanie, wkręcanie na obroty
    Od: q...@t...no1 (Queequeg) szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    >>Może ssanie wtedy jeszcze nie odpuściło i silnik się zalewał, bo miał za
    >>bogatą mieszankę?
    >
    > Ale moze byc odwrotnie - powietrza duzo, a paliwa niestety nie.
    > Moze ssanie zle wyregulowane, moze sie automat zacial.
    > Choc akurat 10 minut wydaje mi sie dlugo.

    Może tak...

    Dziś nagrzał się dużo szybciej, ale dziś była wyższa temperatura
    otoczenia. Odpalił też szybciej (wczoraj był odpalony po długim staniu i
    nie chciał załapać) ale zakładam, że po prostu wczoraj wyparowało paliwo z
    komory gaźnika i musiało sobie spłynąć podczas kręcenia rozrusznikiem
    (jest kranik podciśnieniowy).

    > Tak ogolnie, to samochody z recznym ssaniem sobie zima dobrze radzily.
    > W maluchu moglem wylaczyc ssanie po ~100m jazdy, i czuc bylo, ze
    > silnik slabszy, ale jechal.

    GSXF 750 nie chciał, nie miał w ogóle mocy.

    > W dacii trwalo troche dluzej, ale mozna bylo stopniowo zamykac juz po
    > minucie.
    > Plyn sie raczej nie zdazyl nagrzac.

    Więc co się nagrzało? Gaźnik, kolektor?

    > Zdjejmij filtr powietrza, przygotuj sobie rozpylacz z benzyna,
    > ewentualnie łyzke, lub kup "samostart" w sprayu - jak trysnies/wlejesz
    > troche paliwa i obroty wzrosna, to paliwa za malo, a jak silnik
    > zdechnie - to za duzo, bo sie ssanie nie wylaczylo, a powinno.

    O, to dobry pomysł. Tylko pytanie co mi da dowiedzenie się, czy jest za
    ubogo czy za bogato...

    >>Tylko w jakim? Podgrzać gaźnik? Podgrzać kolektor dolotowy? Podgrzać
    >>oba? Czy to kompletnie nic nie da, bo fakt niewkręcania się na obroty
    >>wynika wyłącznie z temperatury samego silnika?
    >
    > Patrzac na te moje czasy, to raczej od silnika, i szybko sie nagrzewa.

    To czemu na wtrysku nie ma tego problemu? Budowa silnika taka sama, tylko
    układ zasilania i sposób robienia mieszanki inny...

    > A masz tam wode/plyn ? Pewnie powietrzem chlodzony ...

    Wodą :)

    --
    https://www.youtube.com/watch?v=9lSzL1DqQn0

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: