eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyGaźnik, zimny silnik, ssanie, wkręcanie na obrotyRe: Gaźnik, zimny silnik, ssanie, wkręcanie na obroty
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.pi.v.chmurka.n
    et!not-for-mail
    From: q...@t...no1 (Queequeg)
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Gaźnik, zimny silnik, ssanie, wkręcanie na obroty
    Date: Wed, 26 Sep 2018 14:25:57 +0000 (UTC)
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <e...@t...no1>
    References: <6...@t...no1>
    <5bab77b4$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: pi.v.chmurka.net
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Wed, 26 Sep 2018 14:25:57 +0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="gof";
    posting-host="pi.v.chmurka.net:172.24.44.20"; logging-data="11002";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: tin/2.4.2-20171224 ("Lochhead") (UNIX) (Linux/4.4.50-v7+ (armv7l))
    Cancel-Lock: sha1:kBVGYwC/qMcS6C1bGvB3GrqWcbs=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2640385
    [ ukryj nagłówki ]

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    >>Może ssanie wtedy jeszcze nie odpuściło i silnik się zalewał, bo miał za
    >>bogatą mieszankę?
    >
    > Ale moze byc odwrotnie - powietrza duzo, a paliwa niestety nie.
    > Moze ssanie zle wyregulowane, moze sie automat zacial.
    > Choc akurat 10 minut wydaje mi sie dlugo.

    Może tak...

    Dziś nagrzał się dużo szybciej, ale dziś była wyższa temperatura
    otoczenia. Odpalił też szybciej (wczoraj był odpalony po długim staniu i
    nie chciał załapać) ale zakładam, że po prostu wczoraj wyparowało paliwo z
    komory gaźnika i musiało sobie spłynąć podczas kręcenia rozrusznikiem
    (jest kranik podciśnieniowy).

    > Tak ogolnie, to samochody z recznym ssaniem sobie zima dobrze radzily.
    > W maluchu moglem wylaczyc ssanie po ~100m jazdy, i czuc bylo, ze
    > silnik slabszy, ale jechal.

    GSXF 750 nie chciał, nie miał w ogóle mocy.

    > W dacii trwalo troche dluzej, ale mozna bylo stopniowo zamykac juz po
    > minucie.
    > Plyn sie raczej nie zdazyl nagrzac.

    Więc co się nagrzało? Gaźnik, kolektor?

    > Zdjejmij filtr powietrza, przygotuj sobie rozpylacz z benzyna,
    > ewentualnie łyzke, lub kup "samostart" w sprayu - jak trysnies/wlejesz
    > troche paliwa i obroty wzrosna, to paliwa za malo, a jak silnik
    > zdechnie - to za duzo, bo sie ssanie nie wylaczylo, a powinno.

    O, to dobry pomysł. Tylko pytanie co mi da dowiedzenie się, czy jest za
    ubogo czy za bogato...

    >>Tylko w jakim? Podgrzać gaźnik? Podgrzać kolektor dolotowy? Podgrzać
    >>oba? Czy to kompletnie nic nie da, bo fakt niewkręcania się na obroty
    >>wynika wyłącznie z temperatury samego silnika?
    >
    > Patrzac na te moje czasy, to raczej od silnika, i szybko sie nagrzewa.

    To czemu na wtrysku nie ma tego problemu? Budowa silnika taka sama, tylko
    układ zasilania i sposób robienia mieszanki inny...

    > A masz tam wode/plyn ? Pewnie powietrzem chlodzony ...

    Wodą :)

    --
    https://www.youtube.com/watch?v=9lSzL1DqQn0

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: