  • Data: 2018-09-27 16:11:48
    Temat: Re: Gaźnik, zimny silnik, ssanie, wkręcanie na obroty
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Queequeg" napisał w wiadomości grup
    ust.no1...
    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Hmm, ciekawe. Czemu? Przecież jak jest zapłon to i tak błyskawicznie
    >robi
    >się tam gorąco...

    Ale jak blyskawicznie ?
    Kilkanascie sekund do podgrzania wewnetrznych czesci metalu ?

    To by mi sie zgadzalo z maluchem ...

    >To jest bardzo dobre pytanie. Nie rozbierałem jeszcze chłodzenia
    >(wolałbym
    >w tym roku sobie tego oszczędzić :)), jedynie dolałem płynu do
    >zbiorniczka
    >wyrównawczego, bo nie było. Inna sprawa że w zbiorniczku był
    >zaschnięty
    >brud, ciekawe czemu (szczelny jest niby)...

    >Nie wiem jak i czy tu się odpowietrza chłodnicę, w motorze musiałem
    >dolewać płynu bezpośrednio do chłodnicy.

    >Tylko czy taki objaw może wynikać z układu chłodzenia? Czemu? Raczej
> [...]

    Plynu brakuje i nie podgrzewa gaznika, kolektora, automatu ssania :-)

    >Chyba że termostat zawieszony i cały czas silnik jest niedogrzany...

    Na parkingu chyba testowales - to raczej mniesze znaczenie.
    A z ssaniem silnik powinien od razu jechac ... chyba, ze w motorach sa
    inne reguly, bo zimą i tak sie tego nie uzywa :-)

    J.