  • Data: 2023-12-03 14:46:26
    Temat: Re: FreestyleLibre -- tylko trochę ;) OT
    Od: Akarm <A...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wersja  7.1.16

    Czyli musi przesyłać dane do LibreView.

    > A jak sprawdzasz, że dane z Juggluco zostały przesłane prawidłowo, skoro
    > teraz tego nie robisz?

    Po prostu - potrafię czytać.
    Podobnie wiem, że arszenikiem można otruć, a też teraz tego nie robię.
    Czytuję nałogowo posty użytkowników na grupie FreeStyle Libre.

    > Ale doczytałeś na LV, że te 6 źródeł to _TYLKO_ LL i wynika to tylko z
    > tego, że wystarczy się wylogować i zalogować na nowo i "powstaje"
    > następne źródło?...które jest ściśle powiązane z danym sensorem i jego
    > aktywacją? (na stronie LV masz to dokładnie opisane). Nie ma tam nic
    > innego o źródłach z innych programów obecnie. Skala i ilość skanowań
    > jest wyraźnie pokazana dla LL i żadna inna apka obecnie nie ma tam dostępu.

    Oprócz LibreLink dane do LibreView przekazuje Juggluco.

    > Brednia. Jak napisałem, wystarczy się wylogować i zalogować na nowo bez
    > zmiany oprogramowania i już masz następne źródło.

    Właśnie o tym przecież pisałem. Pierwsze zdanie w cytacie powyżej.

    > Taki dziennik można prowadzić w znacznie lepszych aplikacjach
    > stworzonych dla cukrzyków. Wpisywanie posiłków nie jest wymagane
    > przecież, przynajmniej u diabetolożki żony.

    To nie jest wymagane i nic takiego nie pisałem.
    To jest konieczne do prawidłowego prowadzenia cukrzycy. Ja tak robię od
    kilkudziesięciu lat i dzięki temu nie mam żadnych powikłań. A cukrzycę
    mam dość trudną w prowadzeniu, z powodu cukrzycy mam II grupę inwalidzką.

    > Sumując, dawno widać nie sprawdzałeś, czy Juggluco działa bez LL z
    > LV...bo w sumie nie działa na tą chwilę. Kiedyś może działało.

    Działa, działa...
    Cały czas.
    Na grupie FreeStyle Libre trafiają się sieroty, które proszą o radę, bo
    Juggluco nie wysyła danych na LibreView. :D
    Ale nawet najbardziej oporne wkrótce dziękują za pomoc.

    --
    -
    Akarm