  • Data: 2023-12-04 16:52:10
    Temat: Re: FreestyleLibre -- tylko trochę ;) OT
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.12.2023 o 14:46, Akarm pisze:

    > U Ciebie nie ma tego problemu, bo nie masz WearOS w zegarku, i nie masz
    > możliwości łączenia zegarka z sensorem.

    new-application-for-xdrip-watch-integration/

    > Hehe!
    > Ja o zupie, ty o...

    Weś "niepierdol" :) Piszę o tym, że żona nie chce w ogóle nosić krowiska
    na ręce a telefon ma zawsze przy sobie. Na dodatek ładuje opaskę raz na
    tydzień a padnięcie opaski czy smartwacza jest częstsze niż telefonu.

    > ... czym innym.
    >
    > Nie widzę sensu w dublowaniu telefonu. Tak miałem w zegarku Amazfit, ale
    > szybko zrezygnowałem.

    Jak odpaliłem żonie MiBand to jest zachwycona, bo często ma wyciszony
    telefon i nie słyszała alarmów a na dodatek nie musi co chwilę
    wyskakiwać telefonu z torebki. Wystarczy że spojrzy na opaskę. Podobnie
    z przeglądaniem historii, jest megałatwa w telefonie...a podobno Ty,
    jeszcze dopisujesz posiłki itd... bezsęs.

    > Chodzi mi (od tego zacząłem odpowiadać w tej dyskusji) o komunikację
    > zegarka z sensorem. Tylko zegarek-sensor. Bez pośrednictwa telefonu.
    > I cały czas piszę wyłącznie odnośnie do tej funkcjonalności, dla tej
    > funkcjonalności kupiłem zegarek z WearOS. Nie chcę mieć przymusu
    > chodzenia zawsze z telefonem przy sobie.

    Lekko głupi pomysł, bo musisz zapewnić dodatkowo kartę SIM/e-sim, żeby
    nie używać w ogóle telefonu a smartłocz z SIM żyje max 2 dni i to w
    porywach. Inna sprawa to skanowanie sensora, gdzie zmienia się położenie
    z prawej na lewą. Z zegarkiem to kłopotliwe. WearOs, też nie jest
    wykładnią, bo jest jeszcze tani Amazfit Verge z e-sim i Androidem i
    sądzę że dałoby się to tam odpalić bez większych problemów.

    https://smartniej.pl/android/huami-amazfit-verge-2-s
    martwatch-z-nfc-ekg-i-esim/

    Miałem starszy model bez e-sim i podarowałem go po 4 latach komuś ale
    dało się bez problemu instalować apki (app).
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>