  • Data: 2023-12-12 01:08:11
    Temat: Re: FreestyleLibre -- tylko trochę ;) OT
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.12.2023 o 14:39, Akarm pisze:

    > Ciekaw jestem, jak Ci to wyjdzie.
    > Jeśli zadziała zadowalająco, to może będę miał do sprzedania prawie
    > nieużywany Galaxy Watch 5 Pro. :D

    Niestety, udostępnione app Juggluco nie implikują się do Verge (kwestia
    procesora/ARM). Powalczę jeszcze z możliwymi wersjami ale błąd
    instalacji jest powodowany tym, że Juggluco jest tworzony na inną
    platformę procesora stricte, bez możliwości wyboru, którą "android" z
    Amazfit nie ogarnia :/
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>