  • Data: 2023-12-03 20:25:13
    Temat: Re: FreestyleLibre -- tylko trochę ;) OT
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.12.2023 o 14:46, Akarm pisze:

    > Po prostu - potrafię czytać.

    W którym miejscu? Chodzi mi LV. Gdzie odczytujesz dane, przesłane z JG?

    JG nie podaje powiadomienia o przesłanych danych a status, jakkolwiek
    sprawdzać jest dość enigmatyczny.

    > Oprócz LibreLink dane do LibreView przekazuje Juggluco.

    Przekazywało, kiedyś, bo sprawdzałem. Teraz, po ostatnich aktualizacjach
    LV i LL, ta opcja (przynajmniej w Polsce) nie działa. Nie ma żadnych
    danych po stronie LV.

    > Właśnie o tym przecież pisałem. Pierwsze zdanie w cytacie powyżej.

    To po co mnie powielasz, skoro napisałem to przed Tobą (01.12.2023, 10:24)?

    Tutaj piszesz o "kombinowaniu" w sensie, zmiany na inne niż LL logowanie.
    Tak to nie działa w sensie. Próbowałem kilka razy całkowicie wylogować
    LL i używać JG. Niestety, kiedyś działało a teraz już nie działa. Nie ma
    żadnych wskazań czy to NFC czy BT z JG.

    > To nie jest wymagane i nic takiego nie pisałem.
    > To jest konieczne do prawidłowego prowadzenia cukrzycy. Ja tak robię od
    > kilkudziesięciu lat i dzięki temu nie mam żadnych powikłań. A cukrzycę
    > mam dość trudną w prowadzeniu, z powodu cukrzycy mam II grupę inwalidzką.

    Czyli możesz używać lepszych aplikacji do prowadzenia dziennika a
    używanie LL nie jest tutaj wymagane, CBDU.

    > Działa, działa...
    > Cały czas.
    > Na grupie FreeStyle Libre trafiają się sieroty, które proszą o radę, bo
    > Juggluco nie wysyła danych na LibreView.  :D
    > Ale nawet najbardziej oporne wkrótce dziękują za pomoc.

    U mnie wygląda to jednak inaczej, bo żona chce mieć LL, żeby ładnie
    działało z LLUp...czyli jest wymagane LL...ale możesz mi wierzyć, że to
    co było jakiś czas temu, już nie działa z JG, przynajmniej u mnie. Nie
    generuje się żaden błąd, nic zupełnie a danych na LV z JG nie ma.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>