  • Data: 2023-12-03 14:46:54
    Temat: Re: FreestyleLibre -- tylko trochę ;) OT
    Od: Akarm <A...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > U mnie nie ma tego problemu bo korzystam dla żony z MiBand5.

    U Ciebie nie ma tego problemu, bo nie masz WearOS w zegarku, i nie masz
    możliwości łączenia zegarka z sensorem.

    > Jest apka
    > do telefonu, która przesyła dane do opaski/zegarka:
    >
    > https://bigdigital.home.blog/2022/06/16/watchdrip-a-
    new-application-for-xdrip-watch-integration/

    > ...co ułatwiło mi sprawę zakupu innego smartwacza, bo MiBand już miała
    > od dawna.

    Hehe!
    Ja o zupie, ty o...

    ... czym innym.

    Nie widzę sensu w dublowaniu telefonu. Tak miałem w zegarku Amazfit, ale
    szybko zrezygnowałem.
    Chodzi mi (od tego zacząłem odpowiadać w tej dyskusji) o komunikację
    zegarka z sensorem. Tylko zegarek-sensor. Bez pośrednictwa telefonu.
    I cały czas piszę wyłącznie odnośnie do tej funkcjonalności, dla tej
    funkcjonalności kupiłem zegarek z WearOS. Nie chcę mieć przymusu
    chodzenia zawsze z telefonem przy sobie.

    --
    -
    Akarm