  • Data: 2023-12-05 10:59:37
    Temat: Re: FreestyleLibre -- tylko trochę ;) OT
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.12.2023 o 10:37, Akarm pisze:

    > Po kiego jakieś skanowanie sensora?
    > Sensor uruchamia się poprzez skanowanie telefonem.

    I tu Cię mam :) Jeśli nie skanujesz NFC co jakiś czas to na LV nie ma
    danych z sensora bo BT działa tylko jako CGM i nie przesyła tych danych
    do LV :) Sprawdzono.

    > Nie.
    > Amazfit nie ma zegarka z Androidem.

    martwatch-z-nfc-ekg-i-esim/

    > Ta wersja nie miała Androida.
    > Następne też nie mają.

    > Uwierzyłbym, gdybym nie miał dostępu do informacji producenta.

    Jak zwykle, masz złe dane:

    "Amazfit Verge wyposażony jest w autorski system operacyjny Amazfit OS
    (który bądź co bądź oparty jest na Androidzie), a nie Wear OS od Google.
    Ten OS niestety nie jest w Polsce obsługiwany i płacenie za pomocą
    modułu NFC raczej nie będzie u nas możliwe. Jeśli jednak ta ,,wada" was
    nie zraziła to możemy przejść do kolejnych szczegółów urządzenia."

    https://www.instalki.pl/news/hardware/xiaomi-znowu-l
    epsze-prezentuje-smartwatch-amazfit-verge-z-fantasty
    czna-bateria/

    Wiem, bo go miałem i instalowałem sobie na nim apki (app) bez żadnego
    problemu. Miałem tam nawigację, odczytywanie godziny,gry, ze sklepu Play
    swoje ustawienia a nawet wgrałem ROM po polsku. Bez problemu działał tam
    VLC player i mogłem filmy oglądać.
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>