  • Data: 2023-12-05 23:54:06
    Temat: Re: FreestyleLibre -- tylko trochę ;) OT
    Od: Akarm <A...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No właśnie od jakiegoś czasu tego nie robi (sprawdzone) dałem sobie 4
    > dni na sprawdzanie a możesz mi wierzyć, potrafię.

    Robi, robi.
    Sprawdzone przez wielu użytkowników.
    Nawet kompletne gamonie potrafią z tego udogodnienia korzystać. Na
    grupie FreeStyle Libre, po zgłoszeniu, że nic im się nie wysyła, zostają
    dokładnie przepytani, otrzymują wskazówki jak naprawić popełnione błędy,
    i wszystko im zaczyna hulać.

    > A niby po co? Dotąd mieli glukometr i też nigdzie nie wpisywali. Moja
    > żona nie robi żadnych zapisków, bo jej to do niczego nie jest potrzebne.

    Tak, są tacy cukrzycy. wiem. Przecież pisałem.
    Jakiś czas temu lekarka mi opowiadała, że sporo pacjentów jest tak
    głupich, że musi im na sztywno ustalać dawki insuliny. Nie prowadzą
    zapisów i nie modyfikują dawek w zależności od glikemii, pory dnia,
    posiłków.

    > Nie jest, można użyć komputera.

    O tym nie wiedziałem. Nie spotkałem się z taką możliwością. Nigdzie nie
    natknąłem się na możliwość instalowania aplikacji na zegarku WearOS za
    pomocą komputera.

    > Dokąd LV nie wprowadzi następnych zabezpieczeń przed obcymi apkami :)

    Cały czas do tego dążą. Nawet nie chcą uwzględnić reklamacji na zepsuty
    sensor, jeśli wyjdzie, że korzystało się z innej niż LibreLink aplikacji.
    Ale programiści nie poddają się, przynajmniej na razie. :)

    > Napisał, trzeba było doczytać.

    Możliwe. Nie wnikałem zbyt mocno.

    > Jest nadal dostępny za grosze/nowy.
    > https://allegro.pl/oferta/amazfit-verge-lite-smartwa
    tch-zegarek-sport-14221946910

    Jeśli Amazfit, to zakupiony wyłącznie w klepie stacjonarnym o
    ugruntowanej pozycji na polskim rynku.
    To zresztą dotyczy wszystkich sprzętów.
    Dygresja.
    Rejestrator samochodowy 70mai A800s zakupiony u producenta okazał się
    wyrzuceniem pieniędzy. Nie dość, że wadliwy, to dużo kosztowało
    odesłanie (po uzgodnieniach wymiany gwarancyjnej z producentem) do Chin
    i powrót nieodebranej przez producenta przesyłki. Licząc wszystko,
    wyrzuciłem w błoto więcej, niż kosztowałby zakup w jakimś Media coś tam...

    > Swój wydałem tylko dlatego, że mi się znudził. Po 4 latach bateria może
    > nie trzymała 8 dni a 7 ale poza tym to był dotąd najlepszy smartwacz
    > jaki miałem. Teraz mam Amazfit GTR4 ale nie jestem beneficjentem
    > cukrzycy więc nie kombinuję. Po 2 tygodniach go ładuję, pomimo
    > włączonych wszystkich możliwych opcji oprócz always display. Niestety ma
    > ZeppOS więc odbiega nieco od poprzednika, jeśli chodzi o
    > możliwości...ale za chwilę się to zmieni, chociaż Huami też pilnuje się
    > przed taką opcją.

    Ja miałem GTR47.
    Po kilku miesiącach padła bateria i producent się wypiął. Kupiłem w
    sklepie firmowym na Aliexpress, a serwis w Polsce został zlikwidowany.
    Musiałem na własną rękę kupić i wymienić baterię. Jakoś tak chyba ponad
    10 USD wydałem, żeby zegarek wytrzymywał znów 3 tygodnie bez ładowania.

    > IP czego? WiFi czy BT? Przecież to idzie sprawdzić po stronie smartfona.

    Co można sprawdzić?
    https://images89.fotosik.pl/698/868d9677f3343778.jpg
    Już o tym pisałem 1 grudnia o godz. 16:11

    > Nie bawiłem się w taką konfigurację, bo w sumie "nienawidzę" już
    > Samsunga w żadnej edycji. Sparzyłem się kilka razy na wielu modelach
    > łącznie z Gear-S i telefonach od 4 do 8. Po 2-3 latach wszystkie miały
    > jakieś usterki, zupełnie nie związane z normalnym użytkowaniem. Osrałem
    > Samsunga na resztę życia i nigdy nie kupię.

    Ja rozważałem TicWatch i Samsung. TicWatch zraził mnie (i wielu innych)
    podejściem po zakupie, brakiem aktualizacji systemu. A że kilka tygodni
    temu Samsung Galaxy Watch 5 Pro w promocji kosztował 899 zł, to kupiłem
    Samsunga. Działa do 4 dni na jednym ładowaniu.
    Kupiłem go wyłącznie dla Juggluco. Gdyby nie to, to nie oddawałbym
    Amazfita, byłem z niego zadowolony, mimo fatalnego podejścia producenta
    do klientów.

    --
    -
    Akarm