  • Data: 2023-12-09 13:58:31
    Temat: Re: FreestyleLibre -- tylko trochę ;) OT
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.12.2023 o 00:45, Akarm pisze:

    > Wreszcie się zmobilizowałem i zainstalowałem Juggluco w zegarku. W
    > serwisie przeprowadzili testy i wszystko jest zgodne ze specyfikacją.

    Bo zawsze było :) Po prostu nie potrafiłeś wcześniej przesłać
    danych/ustawień z telefonu do zegarka. Można na upartego to skopiować
    przy pomocy komputera czyli z telefonu na zegarek ale to trudniejsza zabawa.

    > To i nie pozostało mi nic innego, jak dokładnie zapoznać się z trybem
    > instalowania aplikacji spoza sklepu.
    > Pozostała jeszcze konfiguracja tarczy. Nie chce mi się... :(
    > https://www.juggluco.nl/JugglucoWearOS/index.html

    No to niech Ci się chce. To prosta sprawa. Mnie jednak "rozwalają" te
    modele tarcz w sensie, że paskudne. Są oczywiście programy dla dziubaczy
    i można sobie taką tarczę samemu zrobić. Do Amazfit miałem ich kilka z
    programu wfzmaker
    https://amazfitwatchfaces.com/forum/viewtopic.php?t=
    606 bo oryginalne mi
    nie odpowiadały, choćby ze względu na małą czcionkę.

    Teraz masz moment do sprawdzenia "swoich wiadomości".

    Przez jeden dzień nie skanuj nigdzie przez NFC, nawet na LL. Po jednym
    dniu, zaloguj się do LV i sprawdź czy jakiekolwiek dane dotarły z BT czy
    to z zegarka JG czy z LL w smartfonie (CGM) :)

    Ponieważ w przyszłym tygodniu będę miał możliwość ponownej zabawy z
    Amazfit Verge (android z NFC) to sobie sprawdzę moją teorię, która
    zawiera instalację Jggluco taką samą jaka jest w smartfonie, na w/w
    smartwaczu. Powinno działać, łącznie ze skanowaniem NFC.

    Są oczywiscie programy do wspomagania instalacji na Verge:

    https://xdaforums.com/t/tool-pace-stratos-verge-tool
    -all-in-one-drivers-unlock-twrp-factory-image.387480
    2/
    i działa to "z palca" bo tego używałem, co opisałem poprzednio. Bez
    żadnego problemu można tam zainstalować ok 300 aplikacji.
    Przykład:
    Solitaire Wear
    Calculator
    Recorder
    file Manager +
    AmazGallery
    VLC player for MIPS processor
    Calendar
    Barometer Graph
    PaceDown
    Activity Diary
    File Manager +
    MiXplorer
    Loyalty Card Keychain
    Watch Droid Assistant
    World Time
    All-in-One Offline Maps
    Sensors Multitool
    .Pdf Reader
    Simple Dice
    Cross The River
    Mahjong
    Gym Rest Counter
    PaceOn
    ES.file.explorer
    Roll the dice
    Ingenic music
    Cube4Wear
    Audio Recorder
    Birdie Wear
    Calculator
    Nougat Land
    TicTacToe
    2048 Game
    Bottle Spinner
    Coin Flip
    Math It!
    ...lista jest długa, łącznie z linkami do repozytorium.

    Szkoda że Amazfit zrezygnował z tego systemu i zastąpił go ZepOS. Co
    prawda zyskał tym samym znacznie mniej drenowanie baterii a zarazem
    prędkość przetwarzania danych. Niestety ucierpiało na tym wiele innych
    funkcji. Co za coś ale czas działania ponad 2 tygodnie, całkowicie mnie
    zadowala...ale że już się "nabawiłem" smartwaczem, to niewiele aplikacji
    jest mi tam potrzebne, bo sporo już jest + sklep.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>