  • Data: 2023-12-05 21:47:35
    Temat: Re: FreestyleLibre -- tylko trochę ;) OT
    Od: Akarm <A...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I tu Cię mam :) Jeśli nie skanujesz NFC co jakiś czas to na LV nie ma
    > danych z sensora bo BT działa tylko jako CGM i nie przesyła tych danych
    > do LV :) Sprawdzono.

    Dlatego Juggluco robi to za użytkownika - wysyła skany do LibreView,
    mimo że użytkownik w ogóle nie skanuje sensora. Jedyne dwa skany - to
    inicjowanie sensora.

    Kiedy zainstaluję Juggluco na zegarku, to i tak będę używał LibreLink,
    więc tego nie sprawdzę, Juggluco ma być dla mnie, a nie dla LibreView.
    Ludzie, którzy nie używają LibreLink, korzystają z Juggluco i ta
    aplikacja im wystarcza. Nie opisują posiłków, niektórzy nawet nie
    wpisują dawek insuliny! I takim cukrzykom w zupełności wystarcza
    Juggluco. Nie mają nic więcej. Zegarek z zainstalowaną aplikacją
    Juggluco powoduje dodatkowo, że nie trzeba nosić telefonu. Telefon jest
    konieczny tylko do zainstalowania Juggluco w zegarku. A zegarek z
    Juggluco i e-SIM (np. TicWatch) może spowodować, że pewnym ludziom,
    używającym sensorów, telefon nie będzie potrzebny już zupełnie.

    > Jak zwykle, masz złe dane:

    Nie, nie "masz złe dane", tylko nie mam danych. Producent nie napisał,
    że jego zegarki miały Androida.

    > "Amazfit Verge wyposażony jest w autorski system operacyjny Amazfit OS
    > (który bądź co bądź oparty jest na Androidzie), a nie Wear OS od Google.
    > Ten OS niestety nie jest w Polsce obsługiwany i płacenie za pomocą
    > modułu NFC raczej nie będzie u nas możliwe. Jeśli jednak ta ,,wada" was
    > nie zraziła to możemy przejść do kolejnych szczegółów urządzenia."
    >
    > https://www.instalki.pl/news/hardware/xiaomi-znowu-l
    epsze-prezentuje-smartwatch-amazfit-verge-z-fantasty
    czna-bateria/

    > Wiem, bo go miałem i instalowałem sobie na nim apki (app) bez żadnego
    > problemu. Miałem tam nawigację, odczytywanie godziny,gry, ze sklepu Play
    > swoje ustawienia a nawet wgrałem ROM po polsku. Bez problemu działał tam
    > VLC player i mogłem filmy oglądać.

    Kiedy ten zegarek był dostępny, to ja nie interesowałem się smartwatchami.
    Dzisiaj swój zegarek zostawiłem w serwisie, żeby sprawdzili dlaczego
    każde wyświetlenie IP pokazuje inny numer portu. W samsungowym salonie
    firmowym przy Kercelaku obecna jest tylko obsługa do przyjmowania i
    wydawania sprzętu, nie ma fachowca, którego można zapytać.

    --
    -
    Akarm