  • Data: 2023-12-05 22:14:50
    Temat: Re: FreestyleLibre -- tylko trochę ;) OT
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.12.2023 o 21:47, Akarm pisze:

    > Dlatego Juggluco robi to za użytkownika - wysyła skany do LibreView,
    > mimo że użytkownik w ogóle nie skanuje sensora. Jedyne dwa skany - to
    > inicjowanie sensora.

    No właśnie od jakiegoś czasu tego nie robi (sprawdzone) dałem sobie 4
    dni na sprawdzanie a możesz mi wierzyć, potrafię.

    > Nie opisują posiłków, niektórzy nawet nie
    > wpisują dawek insuliny!

    A niby po co? Dotąd mieli glukometr i też nigdzie nie wpisywali. Moja
    żona nie robi żadnych zapisków, bo jej to do niczego nie jest potrzebne.

    > Telefon jest
    > konieczny tylko do zainstalowania Juggluco w zegarku.

    Nie jest, można użyć komputera.

    > A zegarek z
    > Juggluco i e-SIM (np. TicWatch) może spowodować, że pewnym ludziom,
    > używającym sensorów, telefon nie będzie potrzebny już zupełnie.

    Dokąd LV nie wprowadzi następnych zabezpieczeń przed obcymi apkami :)

    > Nie, nie "masz złe dane", tylko nie mam danych. Producent nie napisał,
    > że jego zegarki miały Androida.

    Napisał, trzeba było doczytać.

    epsze-prezentuje-smartwatch-amazfit-verge-z-fantasty
    czna-bateria/

    > Kiedy ten zegarek był dostępny, to ja nie interesowałem się smartwatchami.

    Jest nadal dostępny za grosze/nowy.
    https://allegro.pl/oferta/amazfit-verge-lite-smartwa
    tch-zegarek-sport-14221946910
    Swój wydałem tylko dlatego, że mi się znudził. Po 4 latach bateria może
    nie trzymała 8 dni a 7 ale poza tym to był dotąd najlepszy smartwacz
    jaki miałem. Teraz mam Amazfit GTR4 ale nie jestem beneficjentem
    cukrzycy więc nie kombinuję. Po 2 tygodniach go ładuję, pomimo
    włączonych wszystkich możliwych opcji oprócz always display. Niestety ma
    ZeppOS więc odbiega nieco od poprzednika, jeśli chodzi o
    możliwości...ale za chwilę się to zmieni, chociaż Huami też pilnuje się
    przed taką opcją.

    > Dzisiaj swój zegarek zostawiłem w serwisie, żeby sprawdzili dlaczego
    > każde wyświetlenie IP pokazuje inny numer portu. W samsungowym salonie
    > firmowym przy Kercelaku obecna jest tylko obsługa do przyjmowania i
    > wydawania sprzętu, nie ma fachowca, którego można zapytać.
    IP czego? WiFi czy BT? Przecież to idzie sprawdzić po stronie smartfona.
    Nie bawiłem się w taką konfigurację, bo w sumie "nienawidzę" już
    Samsunga w żadnej edycji. Sparzyłem się kilka razy na wielu modelach
    łącznie z Gear-S i telefonach od 4 do 8. Po 2-3 latach wszystkie miały
    jakieś usterki, zupełnie nie związane z normalnym użytkowaniem. Osrałem
    Samsunga na resztę życia i nigdy nie kupię.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>