  • Data: 2023-12-03 13:42:29
    Temat: Re: FreestyleLibre -- tylko trochę ;) OT
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01.12.2023 o 21:05, Akarm pisze:

    > Korzystają z refundacji w Polsce. I nie mają LibreLink.

    > Może masz jakąś "przedpotopową" wersję.
    > Napisz numer wersji, lub daj zrzut ekranu z numerem używanej wersji
    > Juggluco, bo każda nowsza wersja przesyła dane do LibreView. I nie ma
    > inaczej.
    Wersja 7.1.16
    A jak sprawdzasz, że dane z Juggluco zostały przesłane prawidłowo, skoro
    teraz tego nie robisz?

    > Nie chce mi się, bo w LibreView mam dane już z 6 źródeł, mimo używania
    > wyłącznie jednego telefonu i dwóch aplikacji.

    Ale doczytałeś na LV, że te 6 źródeł to _TYLKO_ LL i wynika to tylko z
    tego, że wystarczy się wylogować i zalogować na nowo i "powstaje"
    następne źródło?...które jest ściśle powiązane z danym sensorem i jego
    aktywacją? (na stronie LV masz to dokładnie opisane). Nie ma tam nic
    innego o źródłach z innych programów obecnie. Skala i ilość skanowań
    jest wyraźnie pokazana dla LL i żadna inna apka obecnie nie ma tam dostępu.

    > Każda zmiana to nowe
    > logowanie, a jednocześnie nowe urządzenie i nie ma powrotu do
    > poprzedniego. Diabetolożka ostatnio zwróciła mi na to uwagę. Mówiła coś
    > o kombinowaniu. Tłumaczyłem początkiem używania i próbami różnymi, teraz
    > wolę się więcej nie narażać.

    Brednia. Jak napisałem, wystarczy się wylogować i zalogować na nowo bez
    zmiany oprogramowania i już masz następne źródło.

    > Przydaje się czasami czytać to, na co się odpowiada.
    >  Zatem cytuję to, co napisałem dwa posty wcześniej, może wreszcie
    > przeczytasz:
    >
    > "[...] wygodniej wpisuje mi się szczegóły całego jadłospisu w LibreLink
    > niż w Juggluco. W Juggluco też się da pisać, ale strasznie dużo z tym
    > zachodu i trwa bardzo długo. Wyłącznie z tego powodu używam jeszcze
    > LibreLink".

    Taki dziennik można prowadzić w znacznie lepszych aplikacjach
    stworzonych dla cukrzyków. Wpisywanie posiłków nie jest wymagane
    przecież, przynajmniej u diabetolożki żony.

    Sumując, dawno widać nie sprawdzałeś, czy Juggluco działa bez LL z
    LV...bo w sumie nie działa na tą chwilę. Kiedyś może działało.
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>