  • Data: 2021-03-28 12:31:08
    Temat: Re: Fotowoltaika (raz jeszcze) - wydajność
    Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.03.2021 o 19:09, Piotr Gałka pisze:

    > Łapiesz bezsens Twojej wypowiedzi?
    > Według Ciebie przyczyniłem się do możliwości naciągania ludzi na
    > kredyty frankowe w ten sposób, że takiego kredytu nie wziąłem.
    >
    > A przecież to jest właśnie najskuteczniejsza metoda eliminacji z rynku
    > oszukańczych ofert - 'głosowanie nogami'. Nie ma popytu i tyle.
    > Nie wiem jak Ty, ale ja mam tylko jedno życie i szkoda mi go na
    > użeranie się ze wszystkimi którzy mają jakieś nieuczciwe oferty - po
    > prostu omijam ich szerokim łukiem. Uważam, że wszyscy tak powinni po
    > prostu robić i problemu by nie było.
    > P.G.

    A Ty w ogóle rozumiesz to że godzisz się i płacisz za internet a`la
    1GB/s tymczasem tylko w sferach marzeń pojawia się połowa tych wartości.
    Co dziwne nie chcesz widzieć tego że ktoś Cie ordynarnie naciągnął na
    taki abonament to jeszcze próbujesz oszusta bronić.,

    I nie zalecam czynnego oporu wobec oszustów, faktycznie szkoda życia a i
    końcowy efekt mocno wątpliwy,  ale choć słowo potępienia na grupie dla
    takich praktyk by się z Twojej strony przydało, także apel o czynne
    działanie do tej armii rzeczników których to my obywatele i klienci
    podobno mamy i utrzymujemy. Bo jak dotychczas to tylko ja widzę ogrom
    bezsensu zawarty w Twoim stanowisku.