  • Data: 2021-03-28 12:29:30
    Temat: Re: Fotowoltaika (raz jeszcze) - wydajność
    Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.03.2021 o 15:34, BudynPL pisze:

    > nie wiem jak ci to powiedzieć - jesli w marcu masz takie wartości dłuzej niż przez
    chwilę to rzeczywiscie
    > masz coś grubo spitolone :-) Albo podałeś nieprawidłowe parametry. Wobec tego co
    zaprezentowałes to
    > dla ciebie kąt nachylenia dachu czy azymut może znaczyć coś zupełnie innego niż dla
    nas.

    > b.

    I nie mam pojęcia o co ci tak właściwie idzie. Dla mnie oszustwem albo
    czymś spieprzonym by była instalacja która nie jest w stanie nawet
    przyblizyć się do znamionowych wartości,.  Z kolei można by myśleć o
    błędnych wskazaniach gdyby wartości fiksowały że na wyświetlaczu dało
    się widzieć to co praktycznie jest niemożliwe, np 9.9KWh.

    Co do kątów to zarówno montażyści totalnie nie przykładają do nich wagi
    na miarę tego aby je jakoś ekstra ustawiać, jak i sama praktyka dowodzi
    że są to ogólnie sprawy co do których nie trzeba przykładać dużej wagi,
    bo to nie one decydują o ogólnej sprawności instalacji.