    From: "Jarek" <w...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Fotografowanie na koncercie
    Date: Wed, 10 Nov 2010 17:54:22 +0100

    > http://rozrywka.trojmiasto.pl/info_imp.php?id_imp=16
    5673

    > "Wykaz przedmiotów i substancji, których nie można wnieść na Halę:
    > [...]
    > - sprzęt do rejestracji obrazu lub dźwięku
    > - Osoby które będą starały się wnieść na teren koncertu aparat
    > fotograficzny, kamerę lub innego rodzaju sprzęt nagrywający audio video,
    > będą musiały liczyć się z koniecznością przekazania go w depozyt, którego
    > koszt wynosi 50 PLN. "

    Kurcze, tego nie wziąłem pod uwagę :/.Z tego co pamiętam, podobne restrykcje
    były zapowiadane przed koncertem Jarre klika lat temu na terenie stoczni.
    Znajomi, którzy tam byli stwierdzili, że można było wnosić dosłownie
    wszystko, bo kontrola była praktycznie żadna. Jednak obecnie, w przypadku
    hali może być faktycznie inaczej.
    Dzięki za podesłanie tego linku ;)

    Pozdtrawiam,
    Jarek