  • Data: 2010-11-10 20:30:09
    Temat: Re: Fotografowanie na koncercie
    Od: uerbe <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 10 Lis, 17:24, "Jarek" <w...@o...pl> wrote:

    > Czy możecie podpowiedzieć jakie ustawienia będą w miarę optymalne, czy
    > bazować na automacie, czy też tylko stosować manual (jakie ustawienia)?
    > Z góry dziękuję za wszelkie sugestie.

    Pod poniższym adresem to, co udało mi się zrobić na ubiegłorocznej
    edycji Festiwalu Malta - pomimo "open camera policy" obowiązującej na
    całej trasie NIN.JA w Polsce oczywiście nie można było wnieść na
    koncert jakiegokolwiek aparatu (to, że się udało to inna sprawa). Z
    braku czasu i miejsca na gmeranie w ustawieniach zdjęcia robione
    głównie w trybie preselekcji przysłony, ale faktycznie rozsądniej
    byłoby ustawić manual. Szkło to 50mm/1.4.

    http://picasaweb.google.com/RobertUrbaniak/NineInchN
    ailsPoznan23062009#

    Pozdrawiam,
    --