  • Data: 2010-06-10 07:39:43
    Temat: Re: Forum o subaru
    Od: Arek M <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A jak w praktyce proponujesz dbać o to aby jej nie przegrzać?
    > Masz może jakiś czujnik temperatury w skrzynce? Czy na oko?

    Tak jak np o cisnienie oleju w silniku. Wystarczy czytac 'deske
    rozdzialczą' ... Jest czujnik temperatury.

    U mnie w aucie z ręczną skrzynią biegów jest specjalnie wyróżniona
    informacja, w skrocie mowiąca o tym, ze jesli mam automat i zapali sie
    kontrolka AT to trzeba sie zatrzymac czy cos takiego aby nie przegrzać
    skrzyni.

    --
    PozdrawiAM!
    WRX/240KM