-
1. Data: 2010-06-09 10:55:41
Temat: Forum o subaru
Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>
Czesc,
Przymierzam sie do zakupu Legacy lub Outbacka, czy moglibyscie mi polecic
z wlasnego doswiadczenia jakies sensowne forum tej marki?
Z gory dzieki.
--
Pozdrawiam
Piotr Klimek
Citroen Saxo 1.5D `99
-
2. Data: 2010-06-09 10:58:40
Temat: Re: Forum o subaru
Od: "kamil" <k...@s...com>
"Piotr Klimek" <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote in message
news:slrn.pl.i0ulod.u4n.usenet@piko.homelinux.net...
> Czesc,
> Przymierzam sie do zakupu Legacy lub Outbacka, czy moglibyscie mi polecic
> z wlasnego doswiadczenia jakies sensowne forum tej marki?
forum.subaru.pl
forum-subaru.pl
Pozdrawiam
Kamil
-
3. Data: 2010-06-09 10:58:54
Temat: Re: Forum o subaru
Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>
Użytkownik "Piotr Klimek" <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> napisał w wiadomości
news:slrn.pl.i0ulod.u4n.usenet@piko.homelinux.net...
> Czesc,
> Przymierzam sie do zakupu Legacy lub Outbacka, czy moglibyscie mi polecic
> z wlasnego doswiadczenia jakies sensowne forum tej marki?
> Z gory dzieki.
Też chciałem kupić OTB, rozwiązanie z obsługą silnika skutecznie mnie
odstraszyło.
http://subaru.pl/forum/
http://forum-subaru.pl/bb3/
--
Pozdrawiam
Lewis
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
dB Race: 145,5 dB ;)
-
4. Data: 2010-06-09 11:11:09
Temat: Re: Forum o subaru
Od: "kamil" <k...@s...com>
"Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> wrote in message
news:hunl5s$cu2$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "Piotr Klimek" <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> napisał w
> wiadomości news:slrn.pl.i0ulod.u4n.usenet@piko.homelinux.net...
>> Czesc,
>> Przymierzam sie do zakupu Legacy lub Outbacka, czy moglibyscie mi polecic
>> z wlasnego doswiadczenia jakies sensowne forum tej marki?
>> Z gory dzieki.
>
> Też chciałem kupić OTB, rozwiązanie z obsługą silnika skutecznie mnie
> odstraszyło.
A co tam konkretnie jest zle rozwiazane? Fakt, ze przy wymianie rozrzadu
trzeba pare rzeczy wyjac, ale to sie robi raz na kilka lat..
Pozdrawiam
Kamil
-
5. Data: 2010-06-09 11:18:27
Temat: Re: Forum o subaru
Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>
Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości
news:hunlre$kma$1@inews.gazeta.pl...
> "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> wrote in message
> news:hunl5s$cu2$1@news.onet.pl...
>> Użytkownik "Piotr Klimek" <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> napisał w
>> wiadomości news:slrn.pl.i0ulod.u4n.usenet@piko.homelinux.net...
>>> Czesc,
>>> Przymierzam sie do zakupu Legacy lub Outbacka, czy moglibyscie mi
>>> polecic z wlasnego doswiadczenia jakies sensowne forum tej marki?
>>> Z gory dzieki.
>> Też chciałem kupić OTB, rozwiązanie z obsługą silnika skutecznie mnie
>> odstraszyło.
> A co tam konkretnie jest zle rozwiazane? Fakt, ze przy wymianie rozrzadu
> trzeba pare rzeczy wyjac, ale to sie robi raz na kilka lat..
> Pozdrawiam
> Kamil
Przy silniku H6 EZ30 209KM płytkowa regulacja zaworów wiąże się z wyjęciem
silnika i kosmicznymi kosztami takiego zabiegu.
Ja się pytam gdzie byli inżynierowie subaru jak reszta świata robiła zawory
na hydropopychaczach...
--
Pozdrawiam
Lewis
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
dB Race: 145,5 dB ;)
-
6. Data: 2010-06-09 11:35:36
Temat: Re: Forum o subaru
Od: "neoniusz" <n...@j...org>
Użytkownik "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:hunmah$g77$1@news.onet.pl...
> Przy silniku H6 EZ30 209KM płytkowa regulacja zaworów wiąże się z wyjęciem
> silnika i kosmicznymi kosztami takiego zabiegu.
> Ja się pytam gdzie byli inżynierowie subaru jak reszta świata robiła
> zawory na hydropopychaczach...
Nie bylo ich na pewno tam, gdzie inni robili skrzynie biegow. Jak mozna
zastosowac 4 biegowa skrzynie automatyczna do nowego forestera?
-
7. Data: 2010-06-09 13:25:01
Temat: Re: Forum o subaru
Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>
Dnia (Wed, 9 Jun 2010 11:18:27 +0200) ktos podajacy sie za Lewis
wyklawiaturowal co nastepuje:
>>>> Czesc,
>>>> Przymierzam sie do zakupu Legacy lub Outbacka, czy moglibyscie mi
>>>> polecic z wlasnego doswiadczenia jakies sensowne forum tej marki?
>>>> Z gory dzieki.
>>> Też chciałem kupić OTB, rozwiązanie z obsługą silnika skutecznie mnie
>>> odstraszyło.
>> A co tam konkretnie jest zle rozwiazane? Fakt, ze przy wymianie rozrzadu
>> trzeba pare rzeczy wyjac, ale to sie robi raz na kilka lat..
>> Pozdrawiam
>> Kamil
>
> Przy silniku H6 EZ30 209KM płytkowa regulacja zaworów wiąże się z wyjęciem
> silnika i kosmicznymi kosztami takiego zabiegu.
> Ja się pytam gdzie byli inżynierowie subaru jak reszta świata robiła zawory
> na hydropopychaczach...
To ciekawe, bo wlasnie w ten silnik celuje. W innych motorach tez jest
regulacja na plytkach? Jak czesto sie to robi? Skoro interesowales sie tym
modelem to moze mozesz mi cos napisac na temat ASB w modelach z okolic
2001-2003 przed ostatnim FL?
--
Pozdrawiam
Piotr Klimek
Citroen Saxo 1.5D `99
-
8. Data: 2010-06-09 13:53:24
Temat: Re: Forum o subaru
Od: tadek <t...@p...onet.pl>
On 9 Cze, 11:35, "neoniusz" <n...@j...org> wrote:
> Użytkownik "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> napisał w
wiadomościnews:hunmah$g77$1@news.onet.pl...
>
> > Przy silniku H6 EZ30 209KM płytkowa regulacja zaworów wiąże się z wyjęciem
> > silnika i kosmicznymi kosztami takiego zabiegu.
> > Ja się pytam gdzie byli inżynierowie subaru jak reszta świata robiła
> > zawory na hydropopychaczach...
>
> Nie bylo ich na pewno tam, gdzie inni robili skrzynie biegow. Jak mozna
> zastosowac 4 biegowa skrzynie automatyczna do nowego forestera?
jeżdżę z takową i nie narzekam. Podobno są bezawaryjne a to sobie
akurat cenię
-
9. Data: 2010-06-09 15:09:13
Temat: Re: Forum o subaru
Od: Mumin <m...@T...onet.pl>
neoniusz pisze:
> Użytkownik "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
>
> Nie bylo ich na pewno tam, gdzie inni robili skrzynie biegow. Jak mozna
> zastosowac 4 biegowa skrzynie automatyczna do nowego forestera?
>
>
Kiedy takie skrzynie to właśnie, jak dla mnie, zaleta. Wiadomo, że
usterka automatu to zazwyczaj kosztowna sprawa, ale w przypadku tych
tradycyjnych skrzyń 4 biegowych przynajmniej mechanicy się na nich znają
i części są łatwo dostępne. Wsadzili by CVT to wtedy byłby problem. Np.
Mitsubishi nie przewiduje naprawy tych skrzyń, które teraz wsadzają do
Lancera, tylko zaleca wymianę całego podzespołu. A i jeździ się z tym
podobno dziwnie. Taka sama sytuacja jest ze skrzynią dwusprzęgłową w
Lancerze Evo - też tylko wymiana, brak części zamiennych. To chyba już
lepiej mieć tradycyjny automat.
--
Pozdrawiam,
Mumin
-
10. Data: 2010-06-09 15:12:16
Temat: Re: Forum o subaru
Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>
Użytkownik "Piotr Klimek" <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> napisał w wiadomości
news:slrn.pl.i0uugd.u4n.usenet@piko.homelinux.net...
> Dnia (Wed, 9 Jun 2010 11:18:27 +0200) ktos podajacy sie za Lewis
> wyklawiaturowal co nastepuje:
>>>>> Czesc,
>>>>> Przymierzam sie do zakupu Legacy lub Outbacka, czy moglibyscie mi
>>>>> polecic z wlasnego doswiadczenia jakies sensowne forum tej marki?
>>>>> Z gory dzieki.
>>>> Też chciałem kupić OTB, rozwiązanie z obsługą silnika skutecznie mnie
>>>> odstraszyło.
>>> A co tam konkretnie jest zle rozwiazane? Fakt, ze przy wymianie
>>> rozrzadu trzeba pare rzeczy wyjac, ale to sie robi raz na kilka lat..
>>> Pozdrawiam
>>> Kamil
>> Przy silniku H6 EZ30 209KM płytkowa regulacja zaworów wiąże się z
>> wyjęciem silnika i kosmicznymi kosztami takiego zabiegu.
>> Ja się pytam gdzie byli inżynierowie subaru jak reszta świata robiła
>> zawory na hydropopychaczach...
> To ciekawe, bo wlasnie w ten silnik celuje. W innych motorach tez jest
> regulacja na plytkach? Jak czesto sie to robi? Skoro interesowales sie tym
> modelem to moze mozesz mi cos napisac na temat ASB w modelach z okolic
> 2001-2003 przed ostatnim FL?
Owszem właśnie takim dokladnie autem się interesowałem.
Dużo się o nim dowiedziałem i stwierdziłem że nie stać mnie na wyciąganie
silnika z auta co 40kkm, mimo iz auto poza tym jest naprawde rewelacyjne,
symetryczny AWD jest niesamowity. Skrzynie automatyczne podobno są bardzo
wytrzymałe i nie padają ot tak sobie, trzeba tylko pilnowac zeby jej nie
przegrzać, ale to tak jak z każdą.
Jeżeli nie przeszkadza Ci wizja ładowania kasy w taką głupotę jak regulacja
zaworów która w innych silnikach praktycznie nie istnieje to ja bym się
zdecydował. Oczywiście gdy nie będziesz wkładać instalacji LPG do tego
silnika regulacja zaworów jest co circa 100kkm
--
Pozdrawiam
Lewis
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
dB Race: 145,5 dB ;)