  • Data: 2010-06-10 14:07:26
    Temat: Re: Forum o subaru
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-06-10 11:05, Piotr Klimek pisze:

    > Jaka jest roznica w prowadzeniu pomiedzy 90:10 i 58:42? Czy to jest jakos
    > wyczuwalne w czasie jazdy? Nigdy nie jezdzilem innym samochodem niz z

    Nie, zmiana rozdziału mocy jest realizowana płynnie i niczego się nie
    wyczuwa. Przy ruszaniu z miejsca na luźnej nawierzchni można bez
    problemu zerwać przyczepność na wszystkich kołach. W zakrętach na
    śliskiej nawierzchni auto jest lekko podsterowne, ale dużo mniej
    od samochodu FWD o podobnej wielkości. W praktyce podczas gołoledzi
    można jechać bezpiecznie w pełni kontrolując tor jazdy 50-60 km/h, dwa
    razy szybciej od pozostałych uczestników ruchu.

    > Chcialem sie wybrac na jazdy testowe do salonu, czy w takim wypadku ma to
    > w ogole sens i jazda nowym Outback/Legacy da mi poglad na to jak bedzie
    > sie prowadzic wczesniejszy rocznik?

    Nowy OBK jest zupełnie inny od poprzednika, ma większy rozstaw osi,
    prześwit, jest też dłuższy i wyższy, więc na drodze może zachowywać
    się trochę inaczej. Ja też przymierzam się do jazdy próbnej, żeby
    przekonać się, jak działa nowa skrzynia CVT.

    T.