  • Data: 2010-06-10 23:08:38
    Temat: Re: Forum o subaru
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Rędziak pisze:

    > Jeżdżąc w kapeluszu i licząc na pomoc przy przejeżdżaniu przez
    > zaspy, nie poczujesz różnicy. Różnicę poczujesz przy ostrej
    > jeździe.

    Nikt nie kupuje podwyższonego kombi do ostrej jazdy.

    > Ta jest, rączki na kołderkę. Nie przy takiej zimie, jak
    > ostatnio. Parę razy koledzy z forum potrzebowali pomocy czegoś
    > konkretniejszego. To wciąż auta SUV-opodobne, choć o ciekawszym
    > napędzie.

    Myślę, że OBK radzi sobie zimą wcale nie gorzej niż SUV-y o podobnym
    prześwicie. W tym roku w styczniu testowałem pokonywanie zasp na
    wielkim pustym placu pokrytym 40-centymetrowym śniegiem i po
    przejechaniu jakichś 150 metrów udało mi się go zawiesić na brzuchu,
    ale po wrzuceniu wstecznego biegu bez problemu sam się odkopał.

    T.