  • Data: 2014-01-27 15:21:04
    Temat: Re: Fiat i mrozy - znowu się zaczęło
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-01-27 15:08, Myjk pisze:
    > Mon, 27 Jan 2014 14:32:15 +0100, wchpikus

    > Skoro silnik odpala, to nie widzę powodu aby 10V to było minuimum.

    Jak napisalem, silnik odpali, ale elektronika juz nie lubi takich skokow
    napiecia

    > Zresztą przy sprawnym alternatorze chwilę po uruchomieniu silnika jest już
    > wystarczająco dużo prądu aby sprawdzić (ponownie) parametry. Po prostu ktoś
    > coś spieprzył i nie uważam, że to jest "normalne". Chyba że normalne dla
    > Fiata albo konkretnie dla Stilo.

    Tutaj chodzi generalnie o cos innego.
    Odpalasz auto, przed kreceniem rozrusznika masz test.
    Jak przejdzie i jest wszystko ok, odpalasz.
    Chwile po odpaleniu tez auto sprawdza czy wszystko dziala.
    Przy wlaczonym silniku, musisz miec dobre zasilanie, jak nie masz, to
    komp sygnalizuje dziwne rzeczy...
    A nie masz z roznych powodow, slaby aku nie naladuje sie tak szybko,
    moze rozruch spowodowal jego padniecie do tych 10V, moze alternator za
    malo daje, moze nie ma masy...cokolwiek

    > Sprzedają, ba, nawet coś tam produkowali -- to powinno działać. ;p

    > Pod warunkiem że odpali drugi raz.
    Odpali.

    > Wiem że są tacy co ze świecącymi kontrolkami silnika jeżdżą, ale mnie to
    > zwyczajnie drażni i podejrzewam że wielu, jak i autor tego wątku, pojedzie
    > odrazu do serwisu i zapłaci żeby się dowiedzieć, że wszystko działa jak
    > trzeba -- a była to tylko chwilowa fanaberia niedorobionego systemu. W
    > skrócie TTTM. Odetchną z ulgą i nawet odżałują te 80 zł. :P

    Jesli masz zablokowane wspomaganie, masz nie tak cos z nim, innej opcji
    nie ma.
    Ja mialem kilkakrotnie rozladowany aku, oczywiscie zawsze choinke na
    desce, ale wspomaganie zawsze dzialalo..wiec moze warto sprawdzic?