  • Data: 2014-01-28 00:38:12
    Temat: Re: Fiat i mrozy - znowu się zaczęło
    Od: w.mak%g...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    > Hm ... troche wczesniej ten akumulator dal jednak wiecej amper
    >
    > rozrusznikowi, a teraz rozgrzany, podladowany ... szukalby przyczyny
    >
    > gdzie indziej.

    > J.

    Może być tak, że zapłonowi (ECU) wystarczy (np.) 9V a wspomaganie (Body Control
    Module) zgłasza błąd już przy wyższym napięciu.
    Przed tym numerem przejechaliśmy (po kilkudniowym postoju) z 15 km - postój -
    2 km - awaria.

    Po 2 dniach byłem w serwisie a zaraz potem kupowałem akumulator.
    Tester wyświetlił na 6-letnim 43 Ah akumulatorze z niewielkim przebiegiem : WYMIANA.